Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gemini Rue - poradnik do gry

Gemini Rue - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5 - Zlecenie od mafii | Opis przejścia poradnik Gemini Rue

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

5 - Zlecenie od mafii

Po przełączeniu się na Azriela udaj się w lewo i skorzystaj z drabiny (ladder), aby zejść do wnętrza śmietnika - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po przełączeniu się na Azriela udaj się w lewo i skorzystaj z drabiny (ladder), aby zejść do wnętrza śmietnika. Kopnij leżące z lewej strony zwłoki (corpse), a kiedy przewrócą się na bok przeszukaj je. W portfelu znajdziesz karta identyfikacyjna mafii (mafia ID card) wystawiony na nazwisko Winstona Lucasa. Po jego zabraniu wyjść ze śmietnika.

Zacznij kierować się w prawą stronę - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Zacznij kierować się w prawą stronę. Idąc wzdłuż ulicy trafisz w końcu przed siedzibę mafii, której pilnuje jeden mafioso. Tuż przed schodami znajduje się breja (muck). Kopnij ją, a na ulicy pojawi się karta (card). Podnieś ją i udaj się w lewo. Na prawo od terminalu znajdziesz przejście zablokowane deskami. Zniszcz je kilkoma kopniakami i wejdź do środka. Podejdź do dziury (hole) i spróbuj przez nią przejść. Okaże się, że jesteś na to za duży,

Opuść budynek, przejdź w głąb ulicy i skręć do zaułka (back valley) z lewej - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Opuść budynek, przejdź w głąb ulicy i skręć do zaułka (back valley) z lewej. Podejdź do dziewczyny (girl) grzebiącej w śmietniku i porozmawiaj z nią. Okaże się, że szuka karty, którą znalazłeś przed domem mafii. Podaruj ją jej i poproś o przysługę (favor).

Kiedy dziewczyna zacznie za tobą iść skieruj się do zrujnowanego budynku z deskami w wejściu i poproś ją, aby przeszła przez dziurę i przejrzała skrzynie z prawej - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Kiedy dziewczyna zacznie za tobą iść skieruj się do zrujnowanego budynku z deskami w wejściu i poproś ją, aby przeszła przez dziurę i przejrzała skrzynie z prawej. Powiedz jej, aby zajrzała do pudła o numerze LSW-117 (CRS-117), gdzie znajdzie się laserowy stabilizator węgla (carbon ray stabilizer). Kliknij na nie prawym przyciskiem myszy, a główny bohater automatycznie dokona naprawy.

Opuść budynek i skieruj się w prawo - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Opuść budynek i skieruj się w prawo. Porozmawiaj z odźwiernym (doorman) wybierając informacje i podając mu nazwisko Winstona Lucasa. Następnie oddaj mu pistolet, wejdź do środka powiedz kolejnemu mafiosowi, że przyszedłeś po informacje, po czym przejdź przez drzwi z lewej. W środku czeka cię rozmowa z Jenkinsem, czyli lokalnym szefem mafii, który udostępni ci informacje na temat ośrodka nr 7, jeśli załatwisz sprawę zaginionego transportu narkotyków. Na zakończenie otrzymasz telefon do przemytnika o imieniu Kenneth, który zajmował się dostawą.

Po wyjściu z budynku zadzwoń do Kennetha i powiedz mu, że masz dla niego robotę (I have a job for you), jako pilot (pilot) - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po wyjściu z budynku zadzwoń do Kennetha i powiedz mu, że masz dla niego robotę (I have a job for you), jako pilot (pilot). Następnie obiecaj mu, że nagroda umożliwi zapłacenie za transport na Byka i z powrotem (Enough to but transport here and back Taurus). W końcu przemytnik poda ci swój adres. Udaj się do hotelu, w którym mieszkał Matthius, wejdź na trzecie piętro i podejdź do ostatnich drzwi oznaczonych numerem 3E. Kiedy będziesz próbował dostać się do środka z lewej strony nadejdzie Kenneth z pistoletem wymierzonym w twoją stronę. Czeka cię dość długa rozmowa, z której dowiesz się, że narkotyki ktoś ukradł z portu kosmicznego. Po zakończeniu dialogu podnieś rzucone przez rozmówcę na podłogę zdjęcie (photo).

Opuść hotel i użyj zdjęcia na terminalu - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Opuść hotel i użyj zdjęcia na terminalu. Najedź na statek kosmiczny w prawym górnym rogu i powiększ go, a potem dokonaj jeszcze większego zbliżenia na czerwonym numerze maszyny. Kiedy zostanie on zapisany w twoich notatkach użyj go w wyszukiwarce terminalu (search). Dowiesz się, że jest on zarejestrowany na niejakiego Paula Ericksona. Przeciągnij jego nazwisko do wyszukiwarki, a dowiesz się, gdzie mieszka.

Udaj się do zaułka (back valley), gdzie spotkałeś dziewczynę szukającą karty w śmietniku, po czym użyj skrzyni (crate) przeciągnij ją na prawo pod balkon i wejdź na nią - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Udaj się do zaułka (back valley), gdzie spotkałeś dziewczynę szukającą karty w śmietniku, po czym użyj skrzyni (crate) przeciągnij ją na prawo pod balkon i wejdź na nią. Następnie użyj stopy (foot) na rurze (pipe), a kiedy bohater na niej stanie złap się drabiny (ladder). Po wejściu na balkon wybij nogą okno (window) z prawej i wejdź do środka.

W hotelu zejdź do recepcji, przeczytaj wiadomość, a potem przejrzyj notatkę (note) znajdującą się w skrzynce z lewej - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

W hotelu zejdź do recepcji, przeczytaj wiadomość, a potem przejrzyj notatkę (note) znajdującą się w skrzynce z lewej. Z jej ułożenia można wywnioskować, że Erickson mieszka w pokoju 2A. Udaj się zatem na drugie piętro i otwórz wytrychem pierwsze drzwi z lewej. Kiedy wejdziesz do środka okaże się, że Paul leży nieprzytomny na ziemi. Aby mu pomóc musisz zdobyć lekarstwo.

Po wyjściu z hotelu przejdź na prawą stronę ulicy i przeczytaj notatkę (note) znajdującą się w drzwiach - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po wyjściu z hotelu przejdź na prawą stronę ulicy i przeczytaj notatkę (note) znajdującą się w drzwiach. Dowiesz się z niej, że o lekarstwa należy pytać właściciela lokalu za kioskiem. Obejdź kiosk i porozmawiaj przez drzwi, znajdujące się tuż przy bezdomnym, o lekarstwach (I'm here for meds). Dowiesz się, że posiada je Susanna mieszkająca w hotelu pod numerem 2A.

Skieruj się do hotelu, gdzie mieszkał Matthias i wejdź po schodach na drugie piętro - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Skieruj się do hotelu, gdzie mieszkał Matthias i wejdź po schodach na drugie piętro. Dojdź do końca korytarza z prawej i użyj nóg (foot) na dziurze (hole) znajdującą się w ścianie tuż przy oknie. Następnie użyj wytrycha na skrzynce elektrycznej (conduit), co spowoduje spięcie i wyłączenie światła na korytarzu. Udaj się teraz w lewo i zagadaj strażnika przed drzwiami. Po chwili Azriel powali go na ziemię i otrzyma leki (meds) od tajemniczej Susanny.

Opuść hotel i skieruj się do apartamentu, w którym leży nieprzytomny Erickson - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Opuść hotel i skieruj się do apartamentu, w którym leży nieprzytomny Erickson. Użyj na nim leków (meds) i porozmawiaj. Okaże się, że Paul nie jest pilotem poszukiwanego statku, ale tylko go wynajmuje. Kiedy poda ci hasło użyj konsoli (console) znajdującej się na ścianie z prawej. Dzięki temu dowiesz się, ze w dniu, w którym zaginął ładunek statek był pilotowany przez Barry'ego Adama. Wyjdź z hotelu i po rozmowie Kanem wprowadź nazwisko Adamy do jednego z terminali (terminal).

Kiedy nie wyświetlą się żadne informacje spróbuj przepytać sprzedawcę (vendor) - 5 - Zlecenie od mafii - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Kiedy nie wyświetlą się żadne informacje spróbuj przepytać sprzedawcę (vendor). Kiedy i to nie odniesie skutku skieruj się do hotelu i porozmawiaj z recepcjonistą (receptionist). Okaże się, że Barry mieszka w pokoju 4A. Udaj się na czwarte piętro i użyj wytrycha (lockpick) na pierwszych drzwiach z lewej. Następnie skorzystaj z konsoli (console) wiszącej na ścianie z lewej, wejdź w zakładkę dziennik (journal) i przejrzyj wszystkie wiadomości. Ostatnia z nich zawiera ważne dane. Kiedy je zdobędziesz wyjdź z hotelu.