Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gemini Rue - poradnik do gry

Gemini Rue - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 - Kradzież pistoletu | Opis przejścia poradnik Gemini Rue

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

4 - Kradzież pistoletu

Po przebudzeniu podnieś nakrywkę od zbiornika wody w toalecie (toilet tank), a potem zajrzyj do środka i wyjmij rurę (pipe) - 4 - Kradzież pistoletu - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po przebudzeniu podnieś nakrywkę od zbiornika wody w toalecie (toilet tank), a potem zajrzyj do środka i wyjmij rurę (pipe). Wyjdź na korytarz i skieruj się na stołówkę. Podejdź do siedzącego samotnie mężczyzny, usiądź przy stole i zacznij z nim rozmawiać. Okaże się, że jest to niejaki Balder. Po zakończeniu rozmowy udaj się do windy i idź do komór testowych (testy).

Po wejściu do pomieszczenia testowego (najpierw wejdź w trzecie drzwi od lewej, a potem w te oznaczone cyfrą 2, w obydwu przypadkach musisz przyłożyć do skanerów oko) podnieś pistolet i zacznij wykonywać polecenia instruktora - 4 - Kradzież pistoletu - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia testowego (najpierw wejdź w trzecie drzwi od lewej, a potem w te oznaczone cyfrą 2, w obydwu przypadkach musisz przyłożyć do skanerów oko) podnieś pistolet i zacznij wykonywać polecenia instruktora. W pewnej chwili będziesz musiał każdy z celów trafić 10 razy. W trakcie tego testu wychylaj się zawsze z drugiej strony niż paląca się na czerwono lampka przy twojej osłonie, która symbolizuje strzały przeciwników. Kiedy zakończysz trening weź kupon (ticket). Po treningu wyjdź na korytarz, gdzie spotkasz Epsilon 5.

Udaj się z nią na stołówkę i użyj kuponu (ticket) na automacie posiłkowym (dispenser) - 4 - Kradzież pistoletu - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Udaj się z nią na stołówkę i użyj kuponu (ticket) na automacie posiłkowym (dispenser). Po zabraniu swojej porcji porozmawiaj chwilę z dziewczyną (wypytaj ją o wszystko), a następnie zjedź do konserwacji (maintenance). Podejdź do drzwi z prawej i zapytaj się o Giselle. Kiedy dziewczyna się odezwie zapytaj czy kazała ci uciec (Did you tell me to escape?). Po znalezieniu się w środku wypytaj ją o wszystko, a potem spróbuj dostać się do szafki na narzędziami (tool shed) znajdującej się z prawej strony. Giselle otworzy ci ją, jeśli dasz jej jedzenie. Podaruj jej posiłek (meal), który wziąłeś ze stołówki.

Po otworzeniu szafki weź z niej śrubokręt (screwdriver) i udaj się na trzecie piętro do siłowni (gym) - 4 - Kradzież pistoletu - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Po otworzeniu szafki weź z niej śrubokręt (screwdriver) i udaj się na trzecie piętro do siłowni (gym). W środku porozmawiaj z Balderem, po czym kliknij na niego prawym klawiszem myszy, wybierz dłoń i powiedz mu, aby przestawił szafkę stojącą z lewej. Kiedy to zrobi użyj śrubokręta (screwdriver) na kratce (grating) przy podłodze, a następnie zajrzyj przez dziurę do środka i użyj na klapce (flap) rury (pipe). Zanim opuścisz siłownie weź z szafki ciężarek (weight) o wadze 4 kilogramów.

Idź teraz do komory testowej, podnieś pistolet, a na stojaku (pedestal) połóż ciężarek o wadze 4 kilogramów - 4 - Kradzież pistoletu - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Idź teraz do komory testowej, podnieś pistolet, a na stojaku (pedestal) połóż ciężarek o wadze 4 kilogramów. Następnie rozkręć śrubokrętem kratkę (grate) w ziemi znajdującą się niedaleko drzwi i wrzuć do szybu broń.

Udaj się na stołówkę, rozkręć pierwszą kratkę (grate) z lewej, zajrzyj do środka i użyj rury na kolejnej klapce - 4 - Kradzież pistoletu - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Udaj się na stołówkę, rozkręć pierwszą kratkę (grate) z lewej, zajrzyj do środka i użyj rury na kolejnej klapce. Następnie porozmawiaj z Epsilon 5 i poproś ją o pomoc (help). Udaj się z dziewczyną na piętro mieszkalne i powiedz jej, aby otworzyła ci drzwi do komnat kobiecych, które są z prawej strony. Dojdź na koniec korytarza i użyj śrubokręta i kratce z lewej. Ponownie zajrzyj do środka i użyj na klapce rury.

Wróć do windy, zjedź na sam dół i zacznij przez drzwi rozmawiać z Gisellą - 4 - Kradzież pistoletu - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Wróć do windy, zjedź na sam dół i zacznij przez drzwi rozmawiać z Gisellą. Powiedz jej, że musi otworzyć, jeśli chce pistolet (I need to go in there to get the gun). Kiedy wejdziesz do środka dziewczyna poprosi cię o pomoc przy maszynie stojącej na dole. Aby ją uruchomić musisz połączyć jednym ciągiem numery od 3 do 10 jedynie przy pomocy 5 cyfr. Kombinacja jest następująca: 3,2,5,4,3,5,8,10. Po połączeniu cyfr wciśnij znajdujący się w prawym górnym rogu przycisk włącz (power).

Następnie przekręć zawór (wheel) znajdujący się na lewo od drzwi - 4 - Kradzież pistoletu - Opis przejścia - Gemini Rue - poradnik do gry

Następnie przekręć zawór (wheel) znajdujący się na lewo od drzwi. Kiedy para przestanie lecieć przez kratkę złap skrzynię (box) i przesuń ją w prawo, tuż pod rurę z kratką (grating). Wejdź na szczyt skrzyni i użyj rury na kratce. Kiedy na dół spadnie pistolet (pistol) podnieś go i podaj Giselli.