I - Zakotwiczeni | Akt 1 w Gears of War 3 poradnik Gears of War 3
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Rozdział 1 - Zakotwiczeni
Po przebudzeniu spójrz za siebie. Na stole znajdziesz leżący przedmiot #1 (Banknot dwudziestodolarowy).
Po wyjściu na korytarz wejdź do pierwszej kajuty z lewej. Na stoliku znajdziesz przedmiot #2 (Portret psychologiczny Doma).
Wróć na korytarz i przejdź do drugiej kajuty z lewej (tej naprzeciwko miejscówki Doma) i podnieś ze stolika po prawej przedmiot #3 (Formularz zamówień).
Wróć na korytarz i skieruj się do drzwi z zielonym światełkiem. Przejdź przez nie i spotkaj się z Domem.
Po animacji wejdź po schodach na końcu korytarza na górę, a potem z mesy wejdź kolejnymi schodami na wyższe piętro. Omiń odpoczywających żołnierzy i dołącz do reszty oddziału.
Kontynuuj podróż po korytarzu. W pewnej chwili dotrzesz do drzwi, zza których wybiegnie sojusznicy żołnierz goniony przez polipy. Tych małych, ale szybkich przeciwników najlepiej ostrzeliwać długimi seriami z broni maszynowej lub eliminować wręcz, jeśli zbliżą się do sterowanej przez ciebie postaci.
Po uporaniu się z przeciwnikami przejdź dalej i kontynuuj marsz, aż znajdziesz się na zewnątrz. Korzystając z pobliskich osłon zacznij ostrzeliwać atakujących cię wrogów.
W pewnej chwili dotrzesz do śmigłowca, który nie może wylądować. Udaj się wtedy do wieży i skorzystaj z panelu, aby przygotować płytę lądowiska.
Po animacji z Prescottem zacznij przebijać się przez kolejne fale atakujących cię wrogów.
Kiedy przejdziesz przez zielony teren z workami piasku i trafisz na betonowy plac skieruj się w lewo. Ujrzysz kontener z czerwoną czaszką. Obejdź go i spójrz w górę na podest, gdzie leżą zwłoki. Strzel w nie kilka razy, a na ziemię zleci nieśmiertelnik #2.
Po zabraniu przedmiotu skieruj się na schody znajdujące się z prawej strony placu. Wbiegnij po nich na górę i podnieś leżącą na ich szycie snajperkę. Idź cały czas przed siebie. Po chwili rozpocznie się kolejna animacja z ojcem Feniksa w roli głównej. Po jej zakończeniu zacznij wracać na lądowisko eliminując z góry kolejne fale oponentów.
Zejdź po schodach na dół i zacznij przebijać się w lewo. Wkrótce dotrzesz do schodów prowadzących do wnętrza bazy.
Po znalezieniu się w środku podnieś leżącą na ziemi gaśnicę i przy jej pomocy ugaś ogień na korytarzu.
Następnie zmień ją na karabin i eliminując kolejnych wrogów zacznij kierować się w stronę sali, gdzie przebywa otoczony przez przeciwników Prescott. Po zabiciu wszystkich oponentów i zakończeniu animacji misja zakończy się.