Dostań się do kryjówki Sępów | Rozdział trzeci poradnik Full Throttle Remastered
Ostatnia aktualizacja: 18 kwietnia 2017
Dotarłszy pod budynek Corley Motors, skieruj się w prawo, w stronę stadionu. Porozmawiaj z Horrace'em, właścicielem stoiska z pamiątkami, dowiesz się, że niedaleko znajduje się kryjówka Sępów. Kiedy handlarz zrobi sobie na moment przerwę w reklamowaniu towaru i obróci się tyłem, zakoś wystawionego przed budką żółtego króliczka na baterie (po lewej). Jeśli nie chcesz czekać na koniec (chwilowy) słowotoku Horrace'a, odwróć jego uwagę pytaniem o koszulkę wiszącą na wystawie za jego plecami (wystarczy rzucić na nią okiem) - skutek będzie ten sam. Maszeruj pod fabrykę (czerwona strzałka w dole ekranu).
Odpal motor (stoi na lewo od budynku) i jedź w pobliże kryjówki Sępów (skierowana w górę żółta strzałka po lewej). Dotrzesz do pola minowego - kiedy Ben rzuci na nie kamyk, użyj na polu zabranego spod kiosku z pamiątkami króliczka. Po wybuchu podnieś baterię (osiągnięcie Pull a Fast One), która z niego wyleci na ścieżkę, na której stoi Ben (na lewo od niego).
Wróć na stadion i tym razem spróbuj pobawić się zdalnie sterowanym samochodem wystawionym przed budką Horrace'a (po prawej) - kiedy Ben weźmie joystick, każ autku jechać w prawo (czerwona strzałka). Niestety, szybko wyczerpią mu się baterie.
Zainstaluj w nim więc baterię, która wyleciała z króliczka, i pokieruj nim w prawo, a następnie poślij je za widoczne po lewej drzwi obrotowe. Kiedy Horrace przybiegnie i poleci szukać autka, wróć pod kiosk z pamiątkami i skradnij stojące na wystawie (w głębi, za ladą) po prawej pudełko z króliczkami (osiągnięcie Invasion of the Bunny Snatcher). Wróć do motoru i jedź na pole minowe.
Użyj na nim pudełka z króliczkami, a kiedy zaczną maszerować w stronę min, złap je kolejno, pozostawiając na chodzie tylko jednego. (Gdyby jednak wszystkie króliczki weszły razem na pole i wszystkie równocześnie eksplodowały, wróć pod kiosk z pamiątkami i zwiń kolejne pudełko - będzie stać w tym samym miejscu co poprzednie).
Gdy pierwsza zabawka wybuchnie, przejdź po jej śladach najdalej, jak się da, i wypuść na pole minowe kolejnego króliczka. I tak jeszcze kilka razy, aż Ben bezpiecznie dotrze do kryjówki Sępów (osiągnięcie Hare Trigger). W trakcie decydującej o życiu bohatera rozmowy poproś Mo, by pozwoliła Ci odejść (ostatnia opcja), następnie powiedz, że znasz jej ksywkę (trzecia opcja) i wreszcie nazwij ją Diapered Dynamo (druga opcja; osiągnięcie Taut a Lesson).