2. Descent into Gemspark Mine | Poziomy | Forgotten Realms Demon Stone poradnik Forgotten Realms: Demon Stone
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
2. Descent into Gemspark Mine
Po przedostaniu się do Gemspark Mine drużyna maszeruje wąską ścieżką nad przepaścią. Za chwilę zacznie się walka!
W przedsionku pierwszej komnaty rozegra się zażarta walka z orkami wyłażącymi ze szczelin w popękanych ścianach. Wykorzystując Bull Rush spychaj wrogów do ognia płonącego w potężnym kominku.
Dalej droga prowadzi przez most zwodzony. Niestety, jego końcowy odcinek jest podniesiony, a w pobliżu czają się liczni orkowi łucznicy. W dodatku na moście pojawiają się lodowe pająki. Wybierz Illnusa i za pomocą czarów zlikwiduj naprzykrzających się łuczników. W tym czasie Rannek i Zhai powinni uporać się z pająkami.
Gdy dotrzesz do końca mostu, wybierz Illnusa i przygotuj "naładowany" czar (Ranged Attack + przytrzymany LMB) - za jego pomocą zniszczysz łańcuchy podtrzymujące zablokowaną część mostu. Po opadnięciu ostatniego fragmentu mostu pojawi się kolejna grupa wrogów - atakuj ich czarami z dalszej odległości.
W kolejnej komnacie po krótkiej walce orkowie wpuszczają do komnaty dym - niestety, nic nie możesz na to poradzić. Wrogowie porywają nieprzytomnego Renneka i Illusa, a ty przez chwilę grasz Zhai. Twoim zadaniem jest dotarcie do miejsca, w którym orki ukryły wojownika i maga.
Grając Zhai wykorzystaj jej zdolność przekradania się między cieniami - jest wtedy niewidoczna dla przeciwników. Jeśli to możliwe, będąc niewidzialnym atakuj przeciwników od tyłu - wystarczy jeden cios, by pozbyć się wroga. Po chwili docierasz do obszernej komnaty, w której znajdują się Rannek i Illnus, uwięzieni w klatce. Po krótkiej walce ze strażnikami (wykorzystaj zdolność zabójczyni do chowania się w cieniach i skrytego ataku) Zhai uwalnia towarzyszy.
Rozpoczyna się ciężka, dość długa walka z łucznikami, wchodzącymi do komnaty przez otwartą platformę - odsyłaj ich z w przepaść tą samą drogą. Potem następuje atak Króla Orków (Orc King). Boss potrafi ogłuszyć na chwilę atakowanego przez siebie bohatera, dlatego gdy tak się stanie, nie czekaj, aż bohater odzyska zmysły - natychmiast zmień postać. Potwór na zmianę schodzi do komnaty i walczy (wtedy można go zranić), a potem wycofuje się na schody i posyła do bitwy grupę orków. W tej sytuacji musisz zniszczyć orki i poczekać, aż Król ponownie zejdzie ze schodów. Najlepiej rozwalać go z dystansu - król atakuje przez chwilę, potem cofa się i posyła hordę orków.
Po pokonaniu bossa drużyna rusza dalej. Bohaterowie trafiają do komnat oznaczonych bliskimi im symbolami - są to (kolejno) komnaty z symbolami Illnusa, Zhai i Ranneka. Będąc w swojej komnacie Illnus musi dwa razy razy użyć zdolności Beads of Force, aby otworzyć przejście do komnaty Zhai. Zabójczyni musi wskoczyć kolejno na trzy coraz wyższe półki i kliknąć LMB na dźwigni, aby otworzyć przejście do komnaty Renneka. Wojownik otwiera dalsze przejście podobnie jak Illnus (2x Torm's Smash), dodatkowo niszcząc barykadę z głazów.
Drużyna dociera do komnaty, w której znajduje się Ygorl, władca slaadów, i Cireka, generał githyanki, uwięzieni przez Demon Stone. Bohaterowie muszą stoczyć dość długą walkę ze slaadami, którzy są silniejszymi i bardziej wytrzymałymi przeciwnikami niż dotychczas spotykane orki. Zarówno Cirece, jak i Ygorlowi udaje się uwolnić spod wpływu Demon Stone. Drużyna musi uciekać - bohaterowie udają się do elfickiej wioski Cedarleaf.