FNAF SB: Roxy's Weakness - solucja, opis przejścia FNAF Security Breach poradnik, solucja
Ta strona poradnika do FNAF Security Breach zawiera opis przejścia misji Roxy’s Weakness. Dowiecie się stąd co trzeb zrobić by pokonać Roxy w Roxy Raceway.
Ostatnia aktualizacja: 26 maja 2022
Na tej stronie poradnika do FNAF Security Breach znajdziecie opis przejścia misji Roxy's Weakness. Zawarto tutaj dokładną solucję zadania.
Uruchomienie gokarta
Po ulepszeniu Freddy'ego w Parts and Service będziecie musieli stawić czoła Roxy. Znajduje się ona w Roxy Raceway ulokowanym na drugim piętrze w Atrium. Przejdźcie przez bramę i udajcie się na sam koniec korytarza technicznego. Tam właśnie znajduje się właściwe wejście do atrakcji.
Idźcie dalej korytarzem, aż dotrzecie do zamkniętej kraty - musicie ją wyważyć za pomocą Freddy'ego.
W środku zejdźcie od razu na dół i skierujcie się na prawą stronę hali. Znajdziecie tam gokarta. Kierowcy brakuje jednak głowy.
Brakującą część znajdziecie po przeciwnej stronie hali. Znajdują się tam skrzynie z uszkodzonymi częściami. W środku jest poszukiwana głowa. Niestety trzeba ją naprawić. Cały ten proces opisany jest w opisie przejścia zadania Repair robot head.
Walka ze zniszczoną Roxy
Gdy już naprawicie głowę możecie wrócić do gokarta i zamontować głowę. Gdy tylko to zrobicie odpali się przerywnik filmowy.
Gdy odzyskacie kontrolę nad Gregorym podjedźcie do zniszczonej Roxy i zabierzcie jej oczy. Następnie podejdźcie do drzwi i wciśnijcie przycisk. Wówczas animatronik aktywuje się w swojej nowej formie i wywarzy drzwi.
Od teraz Roxy jest ślepa i będzie się poruszać jedynie za dźwiękiem. Dodatkowo będzie dysponować atakiem z wyskoku.
Po przejściu za drzwi od razu skręćcie w lewo. Znajduje się tam dziura, przez którą Roxy nie jest w stanie przejść. Następnie przebiegnijcie korytarzem i wskoczcie do kryjówki. W tym samym momencie animatronik powinien wykonać skok, po którym będzie znajdował się za Wami. Wtedy wyskoczcie i przebiegnijcie przez drzwi znajdujące się po Waszej lewej stronie.
Następnie od razu odbijcie w lewo i ponownie przejdziecie przez dziurę w ścianie. Na tym etapie musicie wykorzystać atak Roxy. Drzwi dalej nie da się bowiem otworzyć. Dlatego też ustawcie się przed nimi i sprowokujcie atak. Gdy tylko animatronik rzuci się w Waszą stronę to schowajcie się w kryjówce znajdującej się tuż obok. W ten sposób otworzycie sobie przejście dalej.
Na sam koniec musicie przejść przez płonące pomieszczenie. Tutaj schemat jest prosty - chowacie się w kryjówce, czekacie aż Roxy Was minie i to Wy będziecie bliżej wyjścia, przebiegacie do kolejnej kryjówki. Powtarzajcie to tak długo, aż nie dotrzecie do szybu wentylacyjnego, który kończy Waszą walką.
Ulepszenie Freddy'ego
Na sam koniec musicie udać się do Parts and Service, by ulepszyć Freddy'ego. Schemat działania jest tutaj identyczny jak w przypadku poprzednich sekwencji tego typu.
Gdy tylko ukończycie proces, wybije 6 rano, a Wy będziecie musieli przedostać się do głównego wyjścia i zdecydować, jakie zakończenie chcecie zobaczyć.