FNAF SB: Chica - boss, jak pokonać? FNAF Security Breach poradnik, solucja
Z tej strony poradnika do FNAF Security Breach dowiecie się jak pokonać Chicę. Odkryjecie tutaj jak zniszczyć animatronika w zgniatarce oraz jak bezpiecznie uruchomić generatory.
Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2022
Na tej stronie poradnika do FNAF Security Breach dowiecie się jak pokonać Chicę.
Gdy znajdziecie Parry Pass, będziecie musieli zdecydować z kim chcecie walczyć. Opcje są dwie - Monty lub Chica. Jeśli wybierzecie opcję drugą, to będziecie musieli udać się do Fazer Blast, tam zdobędziecie rzeczy wymagane do podjęcia walki z animatronikiem.
Cała potyczka z Chicą podzielona jest na kilka etapów.
Zniszczenie Chici
Pierwszym etapem walki z Chicą jest jej zniszczenie. Można to zrobić w zgniatarce śmieci, która znajduje się w kuchni. Najpierw jednak trzeba zwabić tam animatorka.
W pokoju ochrony przy Fazer Blast zdobędziecie Bonnie Bowl Pass. Atrakcja ta mieści się na trzecim piętrze Atrium. Musicie się tam udać.
Gdy już będziecie w środku, to musicie skierować się do miejsca, gdzie wydawane jest jedzenie. Na jego zapleczu, na półce w końcu korytarza, znajdziecie prezent zawierający Monty Mystery Mix. Przedmiot ten posłuży Wam za przynętę.
Teraz możecie skierować się do kuchni. Na miejscu okaże się, że należy zasilić zgniatarkę. Aby zlokalizować generator musicie iść za kablem. Doprowadzi on Was do drzwi, po drugiej stronie pomieszczenia.
Gdy uruchomicie generator, wróćcie do zgniatarki i umieśćcie w niej Monty Mystery Mix. Następnie podejdźcie do stołu naprzeciwko i wciśnijcie znajdujący się obok niego przycisk. To zainicjuje kolejną fazę walki.
Ucieczka z wysypiska
Gdy tylko odzyskacie kontrolę nad Gregorym, podejdźcie do Chici i zabierzcie jej Voice Box. Jak tylko to zrobicie, to otworzy się przejście dalej. Waszym zadaniem będzie natomiast uruchomienie 3 generatorów. Zanim jednak udacie się dalej to zapiszcie grę. W tej sekwencji jest to wyjątkowo ważne, więc dokonujcie tego zawsze jak macie okazję.
#1 generator
Biegnijcie korytarzem tak długo, aż nie dotrzecie do ogromnego otwartego pomieszczenia. Po dodrze zwróćcie uwagę na zamknięte przejście - to je otworzy pierwszy generator.
W pomieszczeniu, w którym kończy się korytarz, znajdziecie pierwszy generator. Włączcie go i natychmiast schowajcie się w kuble obok. Pojawi się bowiem Chica. Tym razem będzie ona znacznie głośniejsza i agresywniejsza niż poprzednio.
Uruchomcie kamery i poczekacie, aż animatronik będzie w okolicy trzech kubłów w rogu pomieszczenia. Następnie wyskoczcie i sprintem udajcie się do przejścia. W ten sposób, Chica powinna Was zgubić. Jeśli tak się jednak nie stanie to zawsze możecie ją oślepić po drodze.
#2 generator
Gdy przejdziecie przez bramę otwartą przez pierwszy generator, będziecie szli przez szereg wąskich korytarzy. W końcu dotrzecie do kolejnego zamkniętego przejścia.
Udajcie się za kablem w głąb tuneli. W pewnym momencie usłyszycie Chicę. Będzie to miejsce, w którym znajduje się rozwidlenie. Oba korytarze tworzą okrąg i pozwalają dostać się do generatora.
Gdy dotrzecie do rozwidlenia Chica najprawdopodobniej będzie po Waszej prawej. Dlatego też skręćcie w lewy korytarz. Dzięki temu będziecie w stanie dotrzeć bez wykrycia do generatora.
Po uruchomieniu generatora, schowajcie się i spróbujcie ocenić, gdzie dokładnie znajduje się Chica, a następnie wybrać korytarz, w którym na nią nie traficie. Jeśli jednak dojdzie do konfrontacji, to oślepcie animatronika i wycofajcie się do drugiego korytarza.
Gdy dotrzecie do punku wyjścia brama prowadząca dalej będzie otwarta.
#3 generator
Za bramą znajduje się parking. Poruszaj się do przodu jedyną dostępną ścieżką. W pewnym momencie usłyszycie Chicę, która patroluje okolice wyjścia. W pierwszej kolejności musicie uruchomić generator. Tym razem nie jest on specjalnie ukryty i znajduje się po drodze do wyjścia.
Odczekajcie, aż Chica będzie na samym końcu pomieszczenia - przy ścianie obitej siatką. Wtedy podejdźcie do generatora i uruchomcie go.
Następnie ukryjcie się i poczekacie aż Chica pójdzie w głąb pomieszczenia. Bowiem to właśnie w tym miejscu, gdzie na początku stał animatronik znajduje się wyjście, które doprowadzi Was do sąsiadującej z kuchnią pralni. Gdy się tam przedostaniecie, cała sekwencja zakończy się.