Sponsoring | Początki | FIFA Manager 06 poradnik FIFA Manager 06
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
W menu menadżera zostaniesz automatycznie przekierowany do skrzynki mailowej. Tu czeka na Ciebie list z gratulacjami oraz oferta sponsora. Zobaczmy co ma nam do zaoferowania...
Standardowo do wyboru mamy 3 oferty. Różnią się od siebie podstawową stawką oraz bonusami. Zdecydowanie odradzam na samym początku sponsora, który oferuje dużą kasę za zwycięstwo w lidze. Po prostu nie wiemy na czym stoimy, gdyż nasz zespół dopiero się dociera w kwestii zgrania, a i tak pierwsze 2 sezony należy przeznaczyć na małą czystkę kadrową. Bardziej opłaca się wybrać ofertę o dużej stawce podstawowej (Basic Amount) nie zważając nawet na bonusy dotyczące zwycięstw w rozgrywkach pucharowych. To naprawdę groszowe sprawy, a jeśli jesteśmy znanym klubem, to kasę zbijemy na biletach i reklamach.
Tu także możemy negocjować oferty sponsorskie, poprzez skorzystanie z opcji Negiotate. Odznaczamy bonus, który nam odpowiada i negocjujemy. Z pomocą przychodzi nam wskaźnik "Atmosphere". Wraz z długością rozmów, będzie on malał. Odznaczcie więc wszelkie bonusy za zwycięstwa pucharach i skupcie się na podstawowej stawce. Mi się udało z sumy około 7 mln $ zrobić 8,8 mln $. Czasem sponsor jest uparty i nie chce podwyższyć gaży, dlatego po 3-krotnej próbie negocjacji, przystąpcie do podpisania mowy (Sign).