Ceny biletów | Marketing | FIFA Manager 06 poradnik FIFA Manager 06
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Oferty cen biletów nie powinny być wysokie. Aby odpowiednio rozdzielić karnety od wejściówek jednorazowych, użyjemy widocznego po lewej stronie rysunku stadionu. Miejsca zaznaczone niebieskim kolorem to siedzenia przeznaczone dla fanów z karnetami, natomiast czerwone to miejscówki, sprzedawane przed każdym meczem. Żółty sektor skierowany jest dla kibiców przyjezdnych i nie powinien mieścić więcej niż 10% siedzisk całego stadionu.
Po prawej stronie widoczny jest terminarz wraz z przewidywaną liczbą kibiców. Możemy ustalić kategorię zawodów na Top, gdy gramy z czołówką tabeli (dodatkowe dochody z biletów) lub Reduced, gdy gramy z outsiderami. W menu "New Offers" możemy pobierać dodatkowe opłaty za grę z zespołami w kategorii TOP (liczbę tych zespołów możemy ustawić sobie sami, najlepszym wyjściem jest 3). Zniżki na karnety powinny oscylować w granicy 20-30%, a mecze towarzyskie (Friendlies) ustawmy na 70-100 %, aby przyciągnąć fanów. Na samym dole widnieje prognoza dochodów z dnia meczu, uwzględniająca sprzedaż wszystkich biletów.
Aby zmienić ceny biletów lub przeznaczyć dodatkowe sektory dla "karnieciarzy", kliknijcie na dowolną trybunę:
Na górze widoczna jest pojemność sektora oraz rodzaj siedzisk (terraces - zwykłe, betonowe trybuny, seats - wygodne siedzenia, VIP - loża). Poniżej mamy cenę biletu. Zazwyczaj zostawiamy ją na takim poziomie na jakim się akurat znajduje. Możemy jednak ją zwiększyć/zmniejszyć co odbije się na frekwencji. Na środku mamy małe zestawienie prawdopodobnych dochodów. Możemy jeszcze określić rodzaj sektora - Normal, Season Ticket (dla karnetów) oraz Away (dla kibiców przeciwnych drużyn).
Bierz poprawkę na to, że w ligach bogatszych duży procent fanów kupuje bilety sezonowe (Anglia, Hiszpania, Włochy). Nie rezygnuj więc z możliwości zwiększenia ilości siedzisk dla fanów z karnetami.