Złośliwość | Interwał 05 i 06 (Epilog) | FEAR Extraction Point poradnik F.E.A.R.: Extraction Point
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Po walce wchodzimy po schodach i przechodzimy przez drzwi. Z sufitu wyskoczy jeden Skrytobójca, toteż trzeba mieć broń w pogotowiu. Pomieszczenie dalej znajdziemy prawdziwą zbrojownię #1 - jest tu mnóstwo sztuk broni, aż cztery apteczki, kilka granatów oraz pancerz . Nasze nowe zdobycze będziemy mieli okazję przetestować bardzo szybko - w następnym pokoju siedzi dwóch Niewidzialnych #2.
Przechodzimy przez drzwi naprzeciwko i trafiamy do recepcji. Za rogiem będzie dwóch żołnierzy (patrolują wyższe piętro) oraz Ciężko opancerzony z minigunem. Stojąc za szybą #1 najpierw zdejmujemy tych dwóch pierwszych panów, a na Pancerz stosujemy metodę walki szarpanej. Można spróbować go także wysadzić bądź zmiękczyć za pomocą min lub innych środków łatwopalnych. Gdy wrogowie będą już na innym świecie, wchodzimy do pokoju na piętrze i aktywujemy przycisk w komputerze #2. Oprócz tego uzupełniamy zapasy dzięki znajdującej się tu zbrojowni .
Kiedy wciśniemy przycisk, na niższe piętro wkroczy pięciu wrogich żołnierzy. Wychylając się zza filaru #1 zabijamy ich po kolei, nie żałując granatów. Wychodzimy już z tej lokacji i kierujemy się przez przed chwilą utworzone przejście w prawo. Za rogiem zobaczymy Ciężko opancerzonego z penetratorem #2, którego likwidujemy przy użyciu spowolnienia. Dalej chodzi sobie jego bliźniaczy kolega, którego niszczymy w ten sam sposób.
Gdy obaj padną, przyjdzie nam się zmierzyć z Pancerzem wyposażonym w miniguna, który wtargnie do pomieszczenia przez północne drzwi #1. Dobrze by było wrzucić mu pod nogi parę min, a następnie postrzelać w głowę z miotacza. Niszczymy potwora, po czym udajemy się w dalszą drogę przez wywiercone przed momentem przejście. Usłyszymy krzyki mordowanych żołnierzy. Ich oprawcy - trzej Niewidzialni - rzucą się zaraz na nas #2, więc w odpowiednim czasie uruchamiamy spowolnienie.
Krótki marsz i zauważymy drzwi. W pomieszczeniu klikamy w komputer #1, tym samym otwierając bramę. Zabieramy z półki dwie apteczki i wsiadamy do windy #2.