Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Konsekwencje (1) | Interwał 01 | FEAR Extraction Point poradnik F.E.A.R.: Extraction Point

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

CEL: Wydostań się z budynku.

1 - Konsekwencje (1) | Interwał 01 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Przygodę rozpoczynamy w płonącym budynku - Konsekwencje (1) | Interwał 01 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Przygodę rozpoczynamy w płonącym budynku. Na wprost nas są drzwi #1, przez które należy przejść. W pokoju za nimi znajdziemy na szafce pistolet , a w kolejnym pomieszczeniu będzie przejście zablokowane deskami #2. Należy je rozbić kolbą broni i iść dalej. Zabieramy z podłogi apteczkę zdrowia i przechodzimy przez następne drzwi.

2 - Konsekwencje (1) | Interwał 01 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Znajdujemy się teraz w sali ze schodami pośrodku #1 - Konsekwencje (1) | Interwał 01 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Znajdujemy się teraz w sali ze schodami pośrodku #1. W jej lewym górnym rogu jest wejście zablokowane przez deski #2, wobec czego trzeba kucnąć i prześlizgnąć się pod nimi. Jeszcze parę kroków i zapada się pod nami podłoga, a my lądujemy bezpiecznie piętro niżej.

3 - Konsekwencje (1) | Interwał 01 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Idziemy śmiało przed siebie aż natkniemy się na otwarte okno #1 - Konsekwencje (1) | Interwał 01 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Idziemy śmiało przed siebie aż natkniemy się na otwarte okno #1. Przechodzimy przez nie i po drabince schodzimy w dół. Teraz trzeba wejść poprzez następne okno z powrotem do budynku i przedostać się przez płonące pomieszczenie. Za nim znajdziemy dziurę w podłodze #2, w którą wskakujemy.

4 - Konsekwencje (1) | Interwał 01 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Klękamy i przechodzimy przez wąski korytarz ułożony z belek #1 - Konsekwencje (1) | Interwał 01 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Klękamy i przechodzimy przez wąski korytarz ułożony z belek #1. Po wyjściu z niego zobaczymy drzwi wyjściowe z budynku, zablokowane przez dwa ucięte przewody elektryczne. Skręcamy w prawo i gdy staniemy przed drzwiami, przez chwilę nasz bohater będzie miał "wizję". Po iluzji przechodzimy przez drzwi i pociągamy za dźwignię #2. Teraz przewody nie blokują już wyjścia, więc możemy w końcu opuścić budynek.