Heliopolis (misja 13 - wersja pokojowa) | Misje w Faraon poradnik Faraon
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Heliopolis (misja 13 - wersja pokojowa)
Wymagania: Populacja 4000; Wskaźnik dobrobytu: 35; Ocena państwa: 60; Wskaźnik kultury: 40; Wskaźnik monumentów: 18;
Pierwszym wrażeniem jakie może nas dosięgnąć po załadowaniu tej misji to konsternacja co do tego, w którą właściwie stronę się poruszyć. Teren jest co prawda duży, jednak plac gry poprzecinany jest pasmami wody. Paradoksalnie pierwsze osiedla musimy zbudować na brzegu położonym najbardziej na zachód. Wynika to konieczności zapewnienia naszym mieszkańcom jednej podstawowej rzeczy: jedzenia. Stawiamy więc chatę myśliwych . Teraz czas pomyśleć o farmie hodowlanej oraz farmie zboża . Te dobrze jest zbudować na wyspie górnej położonej najbardziej na zachód lub na środkowej wyspie. Trzeba przyznać, że na początek nie jest więc źle: trzy rodzaje żywności z powodzeniem zadowolą naszych ludzi.
Teraz przychodzi czas na zapewnienie odpowiednich wpływów do skarbca. Jako towary eksportowe świetnie sprawdzą się papirus (na zachodnim brzegu) oraz płótno (na górnej wyspie najbardziej na zachód lub na środkowej wyspie). Po chwili możemy również zadbać o rozbudowę miasta po wschodniej stronie inwestując w kopalnie wapienia i piaskowca . Otwieramy odpowiednie szlaki handlowe i cieszymy się rosnącą ilością pieniędzy.
Kolejnym etapem rozgrywki będzie spełnienie wymagać budowlanych misji. Stawiamy w tym celu małe mastaby do czego niezbędne będą nam cegły (zarówno glina jak i słoma jest dostępna i nie trzeba jej importować z innych miast).
Warto również nie zapominać o żądaniach faraona i innych miast. Nie trzeba chyba przypominać, że ich zaspokajanie może pozytywnie wpłynąć na ocenę miasta (to z kolei dobrze odbije się na wielkości eksportu). W Heliopolis nie jest niezbędne gromadzenie wojska, więc nie warto marnować na budynki militarne cennego terenu.