Far Cry: Regulator
Aktualizacja:
MISJA DZIEWIĄTA - REGULATOR
![]() | Idź do końca budynku i wyjdź na zewnątrz. Wyeliminuj patrolujących teren najemników, żołnierzy przebywających na konstrukcji na środku jeziora, a także snajperów na wieżach. Następnie przedostań się na wspomnianą konstrukcję po moście. Załatw ewentualnych niedobitków i... |
![]() | ... wejdź na wieżę, na której zawieszony jest jeden koniec druta. Przedostań się po nim na drugą stronę. Wejdź do pobliskiego budynku i rozpraw się z kilkoma oponentami. Przejdź przez kolejne drzwi i załatw jeszcze kilku przeciwników. |
![]() | Teraz wejdź do pokoju po lewej od wejścia, gdzie znajdziesz czerwoną kartę. Przejdź przez drzwi i wejdź po schodach (uważaj na strażnika). Skieruj się przez drzwi po prawej (użyj gogli noktowizyjnych, aby je zobaczyć) i wbiegnij do pokoiku po lewej stronie od wejścia. Wyeliminuj trzech oponentów, weź zieloną kartę ze stołu, a następnie wejdź do pomieszczenia za tobą. |
![]() | Zastrzel pobliskich przeciwników i obróć pokrętło, aby zlikwidować zagradzające drogę opary. Wejdź w długi korytarz, a później w drzwi po lewej. Skorzystaj z przełącznika na ścianie. |
![]() | Wróć do ciemnego korytarza i wejdź po schodach na górę. Zastrzel dwóch przeciwników i pozbieraj wyposażenie ze stolików. |
![]() | Teraz znowu idź do ciemnego korytarza i skorzystaj z pokrętła na ścianie. Gdy opary zanikną, przejdź przez drzwi na końcu. Odwiedź pomieszczenie naprzeciwko i wciśnij przełącznik. Na prawo od drzwi znajduje się pomieszczenie z jeszcze jednym oponentem i kolejnym przełącznikiem. Przyciśnij go i wyjdź. Idź do końca korytarza i skręć w prawo. Przejdź przez następne drzwi. |
![]() | Znajdziesz się w ogromnym pomieszczeniu z wentylatorem. Przejdź platformą w prawo - eliminując kolejnych oponentów - i wejdź w drzwi na końcu. Idź dalej i zastrzel dwóch przeciwników. |
![]() | Skorzystaj z pobliskiego komputera, po czym wyświetli się scenka. Wejdź w drzwi po lewej i zastrzel kilku najemników. Za chwilkę wylądują transportowce z kolejnymi grupkami. |
![]() | Gdy się z nimi rozprawisz, strzel w kłódkę na bramce po prawej stronie od wejścia. Wejdź do kanału wentylacyjnego. |
- Far Cry - poradnik do gry
- Far Cry: Poradnik do gry
- Far Cry: Fabuła
- Far Cry: Sterowanie
- Far Cry: Broń
- Far Cry: Wyposażenie
- Far Cry: Przeciwnicy
- Far Cry: Pojazdy
- Far Cry: Training
- Far Cry: Carrier
- Far Cry: Fort
- Far Cry: Pier
- Far Cry: Research
- Far Cry: Treehouse
- Far Cry: Bunker
- Far Cry: Steam
- Far Cry: Regulator
- Far Cry: Control
- Far Cry: Rebellion
- Far Cry: Archive
- Far Cry: Cooler
- Far Cry: Boat
- Far Cry: Catacombs
- Far Cry: River
- Far Cry: Swamp
- Far Cry: Factory
- Far Cry: Dam
- Far Cry: Volcano
- Far Cry: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Bardzo,bardzo dobra gra :D
mam takie pytanie udało mi sie uruchomiić gree na samym począdku utknełem nie moge wejsc podrabince nie moge zmienic pozycji co robić??
poradnik jest świetny ale dla mnie to niema znaczenia bo i tak przeszedłem tą grę 21 razy na różnych poziomach więc myślę że poradnika potrzebują tylko początkujący albo leszcze. ale gra zasługuje na 6+. a jak ktoś chciałby coś wiedzieć o mutantach to piszcie na gg 9130863
z tym poradnikiem nie ma szans sie pogubić
SUPPPPPPPPPPPPPERRRRRRRRRRRRRRRRR
To super gra i fajne efekty specialne
Poradnik jest fajny nawet bardzo ale odrobinkę mało szczegółowy
hehe... to jakis zart... minelo 14 dni... hehe... tydzien jeszcze dobrze nie minal... hehe... poradnik byl w zeszlym tygodniu na stronie a juz dzis jest zablokowany... hehe... dobre :)
poradniki sa dobre dla cieciow malinowych, meczylem sie z ta gra ale przeszedlem
A dlaczego nie ma w przeciwnikach opisu mutantów ? Także w pojazdach brakuje opisu tej wielkiej ciężarówki.
Poradnik całkiem przyzwoity, ale wkradło sie tu kilka błędów :-). To czym latamy, to nie jest paralotnia, tylko zwykła lotnia :-). Paralotnia, to taki spadochron (zwany skrzydłem), którym latamy mając na plecach przyczepiony silnik ze śmigiełkiem :-). Co do misji z zatopionym statkiem, to po jego zatopieniu kawałek sterówki nadal wystaje nad powierzchnię wody i nie ma potrzeby gdziekolwiek odpływać, bo i tak skończyłoby się to w jeden możliwy sposób, czyli zejściem ;-). Warto chyba też powiedzieć, że wszędzie tam, gdzie słyszymy za ścianą walkę przeciwników z mutantami (właściwie spora ich ilość, to skrzyżowanie mutantów z cyborgami), warto poczekać, aż przeciwnicy się wykrwawią i dopiero wtedy wkraczać do akcji. Nie zgodze się też z tym, żeby pozbywac się wyrzutni rakiet. Warto ją ciągać ze sobą, bo naprawdę potafi nieźle ułatwić życie. I jeszcze uwaga do ostatniego etapu. Po otwarciu drzwi chyba lepiej poczekać we wnęce z prawej strony, gdzie będą podchodzić poteżne cyborgi z wyrzutniami rakiet (jak nas dobrze nie widzą, to nie strzelają i wtedy nie ma problemów z rozwaleniem ich przy pomocy śrutówki ;-).
Pozdrawiam
a ja chetnie bym poczytal (pierwsze kilka stron moge ...) ale niestety nie mam abonamentu .... jak by sie komus chcialo i by mogl to fajnie by bylo podeslac na [email protected] ;] pozdro
ja takze sie dołączam ;) chociaz napisałbym kilka słówek wiecej o broni, ale to takie moje tylko przyzwyczajenie. Słowem: tak trzymać i nie puszczać :)
Super poradnik! Brawo Arthek! :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









