Misja 04 - Pier w Far Cry poradnik Far Cry
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
MISJA CZWARTA - PIER
Przejdź parę kroków do przodu i załatw kilku kolesiów. Następnie wejdź do paralotni i przedostań się nią na brzeg u stóp doliny. | |
Przekradnij się lasem, aż dojdziesz do stanowiska z działkiem i dwoma najemnikami. Rozpraw się z nimi, a gdy ktoś usłyszy strzały i przyleci helikopter z posiłkami, załatw je przy pomocy działka. Idź teraz dalej do wnętrza wyspy. | |
W pewnym momencie natrafisz na wieżyczkę ze snajperem. Zakradnij się do niej i wejdź po drabince. Załatw znajdujących się tam żołnierzy i weź snajperkę (możesz wyrzucić wyrzutnię rakiet). Zejdź na dół i idź dalej. | |
Za chwilę powinieneś ujrzeć bazę przeciwnika w oddali. Skieruj swe kroki w jej stronę. Kiedy dotrzesz do dżungli, zobaczysz grupkę żołnierzy. Omiń ją idąc wśród krzaków i drzew obok. Po chwili dojdziesz do bazy. | |
Przejdź krzakami w prawo i wejdź do pierwszego budynku. Zastrzel żołnierza za biurkiem i weź zieloną kartę. Wyjdź z powrotem na zewnątrz. | |
Przejdź krzakami w przeciwną stronę i wejdź do baraku. Kilka kroków dalej znajduje się kantyna, a jeszcze dalej - sala odpraw (brief). Weź z niej materiały wybuchowe. | |
Następny budynek to zbrojownia. Wejdź niezauważony do środka i przejdź przez drzwi z zamkiem magnetycznym, skąd weź trochę sprzętu. Następnie podłóż ładunek we wskazane miejsce. | |
Teraz wyjdź i dostań się ukradkiem w pobliże garażu. Wsiądź do Buggy'ego i skieruj się na zachód. | |
Na drodze natrafisz na grupkę przeciwników, którą załatwisz strzelając w beczki znajdujące się na ciężarówce. Chwilę później na stanie ci na drodze kolejna grupka, z którą powinieneś poradzić sobie bez większych problemów. | |
Kilkaset metrów dalej ujrzysz w oddali mały port. Wysiądź z pojazdu i wejdź w gąszcz krzaków. Zakradnij się w stronę obiektu. | |
Twoim zadaniem jest wyeliminować wszystkich najemników. Znajdź sobie jakieś dogodne miejsce za krzaczkiem, z którego układaj do snu kolejnych oponentów. | |
Kiedy teren będzie czysty, wejdź na molo i dojdź do jego końca, aby spotkać się z Doyle'm. |