APR Misja II - Radiostacja | Akt II w Far Cry 2 poradnik Far Cry 2
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Misja II - Radiostacja
Tego już za wiele. Przez radio będące własnością UFLL sączy się stek kłamstw i dowództwo APR musi coś z tym w końcu zrobić. Ze względów bezpieczeństwa radiostacja wciąż się przemieszcza, jednakże teraz została namierzona i chwilowo wiadomo gdzie się znajduje. Twoim zadaniem jest zniszczenie generatora transmitera.
Zapłata: 30 diamentów
Przez Weelgol Village raczej trudno będzie ci się przekraść niezauważonym, ale warto się postarać. Tę okolicę patrolują dość znaczne oddziały wroga i przeprawa z nimi nie będzie należała do najłatwiejszych.
Kiedy już dotrzesz do generatora, weź leżące obok ładunki wybuchowe i podłóż je. Następnie odsuń się na bezpieczną odległość i zdetonuj. Jeżeli do tej pory udało ci się w to miejsce dostać niepostrzeżenie, to aby uniknąć strzelaniny szybko znajdź wąskie wejście na klif po północnej stronie generatora. Leży tam gotowa do wykorzystania paralotnia.
Rozwiązanie alternatywne
Przyjaciel chce, abyś zanim zniszczysz generator, zabił ministra propagandy UFLL, który odpoczywa w jednym z kurortów. Na miejsce najłatwiej dotrzeć łodzią.
Jeżeli zatrzymasz łódź w dość sporej odległości o kurortu, powinno udać ci się dotrzeć na miejsce niemal niezauważonym. Wskocz do wody i podpłyń do brzegu. Przekradnij się do któregoś ze stojących na pomostach działek i otwórz ogień do wrogów. W ten sposób powinieneś pozbyć się niemal wszystkich z nich. Następnie udaj się do chaty i zlikwiduj cel.
Aby wykonać dalszą część tego zadania, postępuj podobnie, jak na samym początku jego opisu. Z tą różnicą, że zanim zniszczysz generator, zmuś siedzącego w domku obok DJ-a do odczytania komunikatu. Potem, co oczywiste, ponownie będziesz musiał udzielić pomocy przyjacielowi w potrzebie.