MEETING KURIAKIN Muzeum | Fahrenheit poradnik Fahrenheit
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Lucas idzie do muzeum, aby porozmawiać z profesorem. Udał, że jest dziennikarzem i w ten sposób umówił się na spotkanie.
Możesz obejrzeć sobie eksponaty. W jednym z rogów sali znajdziesz bonus +5. Podejdź do profesora. Ten zapyta Cię, dla jakiej gazet pracujesz. Podczas Waszej rozmowy, w zależności od tego jakie odpowiedzi wybierzesz, mogą pojawić się elementy zręcznościowe. Gdy je wykonasz, usłyszysz, co myśli profesor. Możesz wybrać jedną odpowiedź: FREELANCE (powiesz, że jesteś wolnym strzelcem, INVENT (powiesz, że pracujesz dla nowego magazynu), możesz też powiedzieć, że pracujesz dla NATIONAL GEOGRAPHIC lub NY TIMES. Najlepiej powiedzieć, że jesteś wolnym strzelcem lub że pracujesz dla NY TIMES. Pozostałe odpowiedzi wzbudzą podejrzenia profesora - o gazecie INVENT nigdy nie słyszał, a NATIONAL GEOGRAPHIC zna zbyt dobrze.
Następnie profesor skojarzy Twoją twarz i zapyta, czy się skądś nie znacie. Możesz zażartować (JOKING) lub uniknąć odpowiedzi na to pytanie (AVOIDING). Unikanie wzbudzi podejrzenia profesora.
Uwaga: jeśli odpowiesz, że reprezentujesz NATIONAL GEOGRAPHIC, a później zdecydujesz się uniknięcie odpowiedzi, czy skądś się znacie - wzbudzisz tak duże podejrzenia u profesora, że na końcu Waszej rozmowy, nie będzie chciał Ci pomóc. Zamiast tego zakapuje Cię ochroniarzowi, a Ty będziesz zmuszony uciekać wyjściem ewakuacyjnym. Wszelkie inne kombinację odpowiedzi na dwa pierwsze pytania albo nie wzbudzą w ogóle podejrzeń profesora, albo wzbudzą takie, które umożliwią poproszenie go o pomoc.
Chodź za profesorem. Pokaże Ci węża o dwóch głowach i wytłumaczy, czego jest symbolem. W tej scenie dowiesz się tak naprawdę, o co w tym wszystkim chodzi. Dlaczego zabiłeś i kim jesteś w tej układance. Okazuje się, że stałeś się po prostu egzekutorem, czyli przypadkowo wybraną osobą potrzebną do spełnienia wielkiego planu. Pytaj zatem o wszystko, co Cię zainteresuje.
W końcu profesor zapyta Cię, kim tak naprawdę jesteś. Uwaga: możesz skłamać (LIE) lub powiedzieć prawdę (TRUTH).
Kłamstwo to koniec Waszej rozmowy, profesor zakapuje Cię, a Ty będziesz zmuszony do ucieczki wyjściem ewakuacyjnym. Jeśli się nie pospieszysz muzealny ochroniarz wyceluje w Ciebie broń.
Natomiast jeśli powiesz prawdę, profesor będzie zszokowany, że rytuał, o którym przed chwilą opowiadał, istniej naprawdę i to w tych czasach. Teraz masz do wyboru jedną z trzech odpowiedzi: TRUST (musi mi pan uwierzyć), SHOW FOREARMS (pokażesz swoje przedramiona na dowód), VISIONS (powiesz, że w wizjach widzisz dziewczynkę). Tylko odpowiedź pierwsza, czyli prośba o zaufanie (TRUST) nie zadziała w tej sytuacji, profesor pójdzie do ochroniarza, a Ty będziesz musiał uciekać. Pozostałe dwie odpowiedzi gwarantują Ci sukces - profesor uwierzy w Twoją opowieść i poleci, abyś szedł za nim (+20 pkt.). Uwaga: idź za nim do wyjścia ewakuacyjnego w miarę szybko. Jeśli będziesz zbyt długo zwlekać, ochroniarz rozpozna Cię i wyceluje w Ciebie broń.
Z profesorem czy bez niego (w zależności od odpowiedzi, jakich udzieliłeś podczas opisanej wyżej rozmowy) znajdziesz się na parkingu. Zostaniesz zaatakowany przez rozpędzone samochody. Czas, aby Lucas ponownie użył swoich super mocy, no i oczywiście czas na elementy zręcznościowe.
Jeśli jesteś wraz z profesorem, odepchniesz go, a sam zajmiesz się ucieczką. W końcu, gdy unieszkodliwisz swoich wrogów, podejdziesz do profesora. Ten niestety kona. Zdąży Ci jeszcze tylko powiedzieć, że ta dziewczynka ma być odpowiedzią na wszelkie pytania (-20 pkt.).