CONFESSION Park | Fahrenheit poradnik Fahrenheit
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Lucas idzie na spotkanie ze swoim bratem Markusem. To właśnie Markus zajmował się nim po śmierci rodziców. Ich wzajemne kontakty rozluźniły się, gdy Markus został księdzem. Jednak to i tak jedyna osoba, jakiej Lucas może zaufać i która uwierzy, że jest niewinny.
Rozpocznij rozmowę (Lucas +10%). Opowiesz Markusowi o tym, co stało się w restauracji Doc' Diner. Do wyboru masz następujące tematy (dwa z trzech): WRIST (o nadgarstkach, na których wyciąłeś jakieś symbole), ALONE (czy byłeś w tej restauracji sam), DETAILS (co się dokładnie stało).
Następnie możesz wybrać dwa tematy z czterech: TRANCE (zabiłeś w jakimś transie, o co dokładnie chodzi), WITNESSES (czy byli jacyś świadkowie), DRUGS (czy przed morderstwem piłeś coś, brałeś jakieś narkotyki), WHO KNOWS (komu jeszcze o tym powiedziałeś).
Później możesz opowiesz bratu o swoich: POWERS (o jasnowidzeniach) i VISIONS (o wizji człowieka wśród świec oraz wizji małej dziewczynki). Jeśli opowiesz o wizjach, będziesz mógł jeszcze dopowiedzieć o dziewczynce - LITTLE GIRL.
Na koniec zapytasz Markusa o to, co jego zdaniem masz teraz robić - WHAT NOW. Masz do wyboru jedną odpowiedź Markusa: POLICE (może najlepiej jest zgłosić się na policję) lub SICK (może najlepiej byłoby, gdyby Lucas wybrał się do lekarza). Lucas zdenerwuje się na sugestię brata (obojętnie, którą odpowiedź Markusa wybierzesz).
Teraz masz do wyboru jedną z dwóch odpowiedzi: CONVINCE (Lucas przekona Markusa, że jego propozycje nie są dobrym pomysłem) lub BREAK OFF (Lucas przerwie rozmowę z bratem i stwierdzi, że i tak wiedział, że zwracanie się do niego o pomoc było bez sensu). Uwaga: najlepiej jest wybrać odpowiedź pierwszą, czyli przekonać Markusa. Odpowiedź druga to -10 pkt. nastroju dla Lucasa. I jeszcze jeden bardzo ważny powód, dla którego warto nie kończyć rozmowy z bratem- jeśli przekonasz Markusa, ten będzie chciał wręczyć Ci krucyfiks. Masz oczywiście wybór: możesz odmówić (REFUSE) lub wziąć przedmiot (TAKE). Jeśli weźmiesz, wzbogacisz się o jedno dodatkowe życie. Zatem sugeruję najpierw przekonać Markusa i wziąć od niego krucyfiks - dodatkowe życie bardzo Ci się przyda w dalszej grze.
Po rozmowie bracia rozejdą się w przeciwne strony. Lucas idzie w głąb parku. Nagle będzie mieć jasnowidzenie, zobaczy chłopca, który wpada do wody i się topi. Masz wybór: możesz uratować chłopca lub nie. Nie namyślaj się jednak zbyt długo, ponieważ w tej scenie liczy się czas.
Jeśli zdecydujesz się nie ratować tonącego chłopca - Lucas zawróci i wyjdzie z parku. Będzie mieć po prostu kolejne życie na sumieniu (- 30%).
Jeśli wybierzesz ratunek - biegnij szybko w stronę stawu. Lucas wskoczy do wody. Płyń szybko do chłopca, złap go i wypłyń z nim na powierzchnię.
Wstań, podejdź do niego i zacznij go reanimować (nie jest to zbyt trudne - Lucas liczy: 1,2,3 i naciskasz na mostek chłopca).
Uwaga: koniec gry nastąpi, jeśli będziesz zwlekać zbyt długo z decyzją, czy ratować chłopca, czy nie, ponieważ najprawdopodobniej natkniesz się na policjanta z restauracji Doc' Diner, który Cię rozpozna i zaaresztuje. Jeśli nie zaczniesz szybko reanimować chłopca, stanie się to samo - policjant Cię aresztuje. Zginiesz natomiast, jeśli zbyt długo będziesz pod wodą.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, wyłowisz chłopca i przywrócisz mu oddech, policjant pomimo tego, że Cię pozna, nie wyda Cię. Spokojnie odejdziesz. Lucas poczuje, że rachunek został w jakimś stopniu wyrównany - odebrał jedno życie i jedno ocalił (+20%).