EVE Online: Ustawienia graficzne PC EVE Online poradnik, porady
Na tej stronie poradnika do EVE Online znajdziecie wykaz wszystkich ustawień graficznych wraz z ich objaśnieniem.
Ostatnia aktualizacja: 15 października 2021
Z tej strony poradnika dowiecie się, jakie opcje graficzne znalazły się w grze EVE Online na PC oraz jaki mają wpływ na płynność rozgrywki i jakość wyświetlanej grafiki.
Gra EVE Online nie oferuje wielu opcji graficznych, ale umożliwia Graczom odpowiednie dostosowanie wyświetlanej grafiki, co może być przydatne zwłaszcza na słabszych komputerach.
Poniżej zamieszczamy pełną listę opcji graficznych gry EVE Online:
Ekran (Display)
- Display mode (Tryb wyświetlania): możecie wybrać, czy gra ma wyświetlać się na całym ekranie, czy w oknie;
- Adapter Resolution (Rozdzielczość): opcja odpowiedzialna za ustawienie rozdzielczości gry EVE Online. Ustawcie natywną rozdzielczość monitora, aby uzyskać zadowalającą jakość wyświetlanego obrazu. Ustawienie niższej wartości spowoduje rozmycie obrazu;
- UI Scaling (Skalowanie UI): opcja odpowiedzialna za skalowanie interfejsu użytkownika - 100% to wartość domyślna.
Grafika (Graphic Content Settings)
- Anti-aliasing: opcja odpowiedzialna za wygładzanie krawędzi w grze. Anti-aliasing ma niestety pewne wady, a mianowicie rozmywa nieco obraz, aby ten nie wydawał się ostry i poszarpany;
- Texture Quality (Jakość tekstur): opcja odpowiedzialna za jakość wyświetlanych tekstur. Ustawiając wysoką jakość tekstur, musicie liczyć się z większym obciążeniem karty graficznej;
- LOD Quality (Poziom szczegółowości): opcja, która wpływa na wizualną jakość obiektów renderowanych w świecie gry - odległości rysowania obiektów i złożoności modelu. Wysoki poziom szczegółowości obciąża procesor, kartę graficzną i pamięć VRAM;
- Post Processing (Przetwarzanie końcowe): opcja odpowiedzialna za efekty wizualne gry, takie jak okluzja otoczenia czy rozmycie w ruchu. Im wyższe ustawienie, tym bardziej obciążona zostanie karta graficzna;
- Shadow Quality / Shader Quality (Jakość cieni): opcja odpowiedzialna za renderowanie cieni obiektów. Im wyższa rozdzielczość i więcej cieni, tym więcej zasobów karty graficznej będzie potrzebne. Warto obniżyć jakość cieni, by poprawić płynność gry na słabszych komputerach.
Efekty (Effects)
- Turrets & Launchers
- Effects
- Missile Effects
- Explosions
- Drone Models
- Trails
- GPU Particles
- Asteroid Environments
- Inspace Skinning Effects