Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

WATERPARK 05 poradnik Epoka Lodowcowa 2: Odwilż

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

1 - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
W tym etapie musisz się dostać na sam szczyt góry - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

W tym etapie musisz się dostać na sam szczyt góry. Zatem rozglądaj się za ścianami, po których możesz się wspiąć.

2 - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
3 - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
4 - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Na szczycie czeka na Ciebie kolejne wyzwanie - gra w nietypowe kręgle - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Na szczycie czeka na Ciebie kolejne wyzwanie - gra w nietypowe kręgle. W rolach kręgli występują pingwiny :-). Aby wygrać, musisz zdobyć w sumie 100 punktów. Nie jest to zbyt trudne zadanie - jeśli nie od razu, to po kilku próbach powinno Ci się udać. Rzut kulą wykonujesz w następujący sposób: najpierw wciskasz klawisz Ataku w celu ustalenia kierunku rzutu, a następnie ponownie naciskasz klawisz Ataku, aby podkręcić rzut.

5 - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
6 - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
7 - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Gdy wygrasz w pingwinowe kręgle, rozpocznie się animacja, po której od razu czeka Cię kolejne wyzwanie - WATERPARK 05 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Gdy wygrasz w pingwinowe kręgle, rozpocznie się animacja, po której od razu czeka Cię kolejne wyzwanie. Tym razem wcielając się w rolę leniwca Sida, musisz zdobyć 7000 punktów podczas zjazdu na... pupie. Aby tego dokonać, po drodze zaliczaj bramki, zbieraj orzeszki oraz unikaj zderzeń z rozmaitymi przeszkodami, tj. bryły lodu. Gdy Sid wybije się ze skoczni, zacznie wykonywać rozmaite ewolucje w powietrzu, a Ty w tym czasie naciskaj widoczne kombinacje klawiszy, aby zarobić dodatkowe punkty. Jeśli przegrasz, nic straconego - zadanie automatycznie rozpocznie się od nowa, a Ty otrzymasz kolejną szansę.