Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

FOREST 02 poradnik Epoka Lodowcowa 2: Odwilż

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

1 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
2 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
3 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Pozbieraj orzeszki, a następnie podejdź do małpy trzymającej żołędzia - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Pozbieraj orzeszki, a następnie podejdź do małpy trzymającej żołędzia. Naciśnij klawisz akcji - zaczniecie się szarpać, w konsekwencji czego orzech wpadnie do gniazda i przestraszy małe kondorki, które momentalnie rozbiegną się po okolicy. Oczywiście, ich matka nie będzie z tego faktu zadowolona. Musisz złapać i odnieść wszystkie maluchy, a jest ich pięć, z powrotem do gniazda.

4 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Gdy zbliżysz się do któregoś z małych kondorków, ten zacznie od razu uciekać - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Gdy zbliżysz się do któregoś z małych kondorków, ten zacznie od razu uciekać. Dlatego też najlepiej jest wycelować i ogłuszyć ptaka kamieniem, po czym podejść, podnieść go i spokojnie odnieść do gniazda.

5 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Teraz skieruj się do tego drzewa - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Teraz skieruj się do tego drzewa. Tutaj naciśnij klawisz Skoku - Scrat złapie się liny i zjedzie na dół.

6 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Przejdź dalej, a po chwili znajdziesz się w miejscu, gdzie zauważysz śpiącego nosorożca - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Przejdź dalej, a po chwili znajdziesz się w miejscu, gdzie zauważysz śpiącego nosorożca. Rozglądając się po tym terenie, spotkasz też głodnego misia - porozmawiaj z nim. Musisz przynieść mu jedzenie.

7 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
8 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
9 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Zauważysz, że nosorożec, uderzając głową w drzewo, strącił jedno jabłko - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Zauważysz, że nosorożec, uderzając głową w drzewo, strącił jedno jabłko. Weź je i odnieś głodnemu niedźwiadkowi. Oczywiście, jeden owoc to za mało dla tak dużego zwierzaka. Zatem wróć pod drzewo, postój pod nim chwilę, tak aby nosorożec Cię zauważył. A kiedy zacznie biec w Twoją stronę, zrób szybki unik, tym samym nosorożec trafi w drzewo i kolejne jabłko spadnie na dół. Po przyniesieniu trzech jabłek, niedźwiedź stwierdzi, że jest już syty. Niestety, dopadnie go dość krępujący problem, mianowicie wiatry. Jednak owe wiatry okażą się bardzo pożyteczne, gdyż dzięki nim dostaniesz się do orzechów włoskich.

10 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
11 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
12 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Jest pięć orzechów do zdobycia i tyle samo miejsc, z których zostaniesz wystrzelony - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Jest pięć orzechów do zdobycia i tyle samo miejsc, z których zostaniesz "wystrzelony". Stań na którymś ze znaków i naciśnij klawisz Akcji. Po prawej stronie ekranu zauważysz miernik "podmuchu". Czym większa będzie siła wiatru, tym wyżej polecisz. Gdy zdecydujesz się na jakąś wysokość, naciśnij klawisz Skoku, a zostaniesz "wystrzelony".

Jeśli nie od razu, to po kilku próbach zapewne uda Ci się dostosować wysokość lotu, a tym samym dostać się do wszystkich, pięciu orzechów włoskich.

13 - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Następnie możesz udać się do szczeliny (nut door), prowadzącej do kolejnego etapu - FOREST 02 - Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry

Następnie możesz udać się do szczeliny (nut door), prowadzącej do kolejnego etapu.