[Ghost] The Sewers - Pumped | Enter The Matrix poradnik Enter The Matrix
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
[Ghost] The Sewers - Pumped
Podążaj za markerem celów.
Zaczynasz w tunelach wentylacyjnych. Ruszaj wyznaczoną przez marker na górze ekranu trasą. Skręcisz w lewo, a potem w prawo, by w końcu wejść do pomieszczenia. Uważaj - po swojej prawej masz na początek dwóch policjantów. Zajmij się nimi czym prędzej. | |
Kolejni pojawia się zaraz za pierwszymi. Wszyscy (a będzie ich w sumie 4-5) znajdują siew kolejnych pomieszczeniach. Idąc nimi uważaj szczególnie na tych ze strzelbami, gdyż mogą narobić nie lada kłopotów. W końcu skręcisz do wąskiego korytarza z lewej. | |
Trafisz do większego pomieszczenia. Załatw napotkanych po drodze wojaków i na rozwidleniu skręć w lewo (prawo to ślepy zaułek). Powinieneś za zakrętem w prawo zauważyć czerwoną drabinę prowadzącą wyżej. Skorzystaj z niej, by mieć lepszy widok na okolicę oraz kilku pilnujących sali policjantów - wszyscy do odstrzału. | |
Chowając się za przeszkodami postaraj się zdjąć wszystkich na tym poziomie co Ty. Ci na dole nie są groźni, jeśli się nie wystawisz na ich ostrzał. Przejdź wąską ścieżką pod ścianą z lewej na drugą stronę i przeskocz nad tunelem pod Tobą. Po lewej zauważysz zniszczoną rurę i ciała. Nie możesz tędy przejść. |
Wyeliminuj całą opozycję.
Za Twoimi plecami nagle pojawi się cała masa przeciwników. Kilku pojawi się na górze, na tym samym poziomie, co Ty. Jednak większość znajduje się niżej, w okolicy miejsca, z którego przyszedłeś. Jest ich tak wielu, że warto skorzystać z niesionych od pewnego czasu granatów - oczywiście, jeśli takowe posiadasz. | |
Dokładnie w miejscu, w którym się pojawili, znajdziesz krótki tunel z dziurą w podłodze na końcu. Wskocz w nią, by znaleźć się w nowej okolicy. Jednak wpierw pozbieraj pozostawione w okolicy naboje - na pewno się przydadzą. | |
Będąc już niżej biegnij przed siebie. Na rozwidleniu skręć w lewo i kontynuuj trasę wzdłuż barierki. Natrafisz na zablokowany rurami tunel. Jednak to żadna przeszkoda - wespnij się najpierw na półkę z prawej a potem wyżej, na kolejny poziom. Zacznij od załatwienia chowającego się za rurą człowieka. | |
Następnie załatw tych na dole, w tunelu. Tam tez zeskocz i ruszaj przed siebie jedyną możliwą trasą - przed siebie, do dużego pomieszczenia. Nim jednak zaczniesz brnąć przed siebie, zajmij się stojącymi na podwyższeniach przeciwnikami. Będzie ich trzech i jeśli szybko się nimi nie zajmiesz, oni zajmą się Tobą. | |
Gdy już oczyścisz okolicę, udaj siew pomieszczeniu w prawo i dalej za dziwne konstrukcje w lewo. Dokładnie za nimi znajdziesz czerwony guzik, który wołaczy parę znad okolicznego przejścia. Jednak gdy tylko go użyjesz, za Twoimi plecami pojawi się cała masa policjantów. | |
Załatw ich czym prędzej i zabierz amunicje. Musisz się troszkę cofnąć, do tunelu wbiegającego do sali, w której się znajdujesz. Po swojej prawej powinieneś mieć wejście do niewielkiej sali z czerwona drabinką. | |
Wyjdź na samą górę. Znajdziesz się tuż za buchającą parą, która wcześniej blokowała Ci drogę. Skręć w prawo i wjedź do korytarza z dziurą w podłodze. Jak tylko się do niej zbliżysz, misja dobiegnie końca. |