Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Enter The Matrix - poradnik do gry

Enter The Matrix - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Ghost] The Chateau - The Dungeon | Enter The Matrix poradnik Enter The Matrix

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

[Ghost] The Chateau - The Dungeon

Uratuj Niobe.

Ruszaj korytarzem w lewo, w dół - [Ghost] The Chateau - The Dungeon | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Ruszaj korytarzem w lewo, w dół. Trafisz w ten sposób do wielkiej sali, przypominającej piwniczkę na wina. Czeka Cię w niej zabawa z dwoma wampirami. Dopiero gdy ich pokonasz, krata do kolejnego korytarza prowadzącego jeszcze niżej zostanie otwarta. Doładuj zdrowie nim przez nią przejdziesz.

Trafisz do pomieszczenia przypominającego arenę - [Ghost] The Chateau - The Dungeon | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Trafisz do pomieszczenia przypominającego arenę. Czeka Cię spotkanie z bossem - to silny wampir, o czym może świadczyć jego wskaźnik energii. Walcz z nim najlepiej korzystając ze zwolnienia, a gdy będzie trzeba je doładować, po prostu uciekaj.

Gdy jego wskaźnik energii dojdzie mniej więcej do połowy, na arenie pojawi się trójka wampirów, a sam główny bohater chwyci za broń, by jeszcze dodatkowo utrudnić Ci życie - [Ghost] The Chateau - The Dungeon | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Gdy jego wskaźnik energii dojdzie mniej więcej do połowy, na arenie pojawi się trójka wampirów, a sam główny bohater chwyci za broń, by jeszcze dodatkowo utrudnić Ci życie. Staraj się chować za zasłoną, jaka daje ściana, gdy ten będzie strzelał.

Załatw jego pomocników i w końcu samego zainteresowanego - [Ghost] The Chateau - The Dungeon | Enter The Matrix - Enter The Matrix - poradnik do gry

Załatw jego pomocników i w końcu samego zainteresowanego. Wyskocz z areny (musisz się wspiąć na ścianę boczną, co może się wydawać trudnym wyczynem) i wejdź w przejście w ścianie, którym dostał się tu Twój przeciwnik. Jeszcze kilka kroków i misja dobiegnie końca.