Ogólne + Atrydzi | Budynki | Emperor Battle for Dune poradnik Emperor: Battle for Dune
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
|
| ||||
Wykorzystuje wiatr do generowania energii elektrycznej. Jest to jedyne źródło prądu w grze. W miarę powiększania się bazy, trzeba budować następne windtrapy. O niedoborze energii informuje nas komputer. Można też na bieżąco kontrolować stan zasilania naszej bazy. Informuje nas o tym kolorowy "słupek" umieszczony wokół lewej strony mapy. Kolor czerwony oznacza minimalny stan zasilania i znaczy, że należałoby pomyśleć o rozbudowie systemu elektrowni; kolor żółty to średni poziom zasilania; kiedy na słupku pojawia się kolor zielony, możemy być pewni, że mamy prądu pod dostatkiem, a nawet istnieje pewna rezerwa. | Rafineria przetwarzająca zbierany przez kombajny melanż (spice) Ten budynek można dwukrotnie upgradować. Ulepszenia dają dodatkowe podjazdy dla dwóch kombajnów. Ilość kombajnów, jakie zaopatrują rafinerię jest praktycznie nieograniczona. Czasami może jedynie robić się tłoczno, kiedy kombajny będą czekać w kolejce na rozładunek. Warto umieścić obok Repair Vehicle, który samoczynnie dokona naprawy uszkodzonych kombajnów. | ||||
|
| ||||
Służą jako lądowiska dla Ornithopterów. Tylko na nich mogą one uzupełnić zapas rakiet. | To wielka stacja kosmiczna, która jest odpowiedzialna za handel międzygalaktyczny. | ||||
|
| ||||
Mury obronne. Warto je budować, gdyż są dość trudną zaporą do przebycia i niezłą osłoną dla umieszczonych za nimi budynkami lub jednostkami. Dobrze jest konstruować umocnienia z murów i wież z zainstalowanymi na nich karabinami maszynowymi lub wyrzutniami rakiet. Taka linia umocnień jest poważną przeszkodą dla przeciwnika i na pewno niełatwo przyjdzie mu przebić się do wnętrza bazy. | Wieża z zamontowaną całkowicie automatyczną wyrzutnią rakiet, która pozwala niszczyć zarówno cele naziemne jak i latające. Wspaniale uzupełnia się z murami i stanowi świetny element umocnień chroniących bazę. | ||||
|
| ||||
Wieża obsadzona jednym żołnierzem, który ma do dyspozycji ciężki karabin maszynowy. Doskonale odpiera ataki piechoty, ale poradzi sobie także z niektórymi, szczególnie tymi słabiej opancerzonymi pojazdami. | Fabryka, w której produkowane są wszystkie pojazdy naziemne. Ten budynek można raz modernizować, a w zamian będziemy mieli możliwość wytwarzania większej liczby pojazdów. | ||||
|
| ||||
Analogicznie do Factory, z tym, że tutaj powstają wszelkie jednostki latające. Ten budynek można również raz modernizować. | Jest to bardzo zaawansowany system radarowy, a także system wczesnego ostrzegania o zbliżającym się tornado lub zagrożeniu atakiem czerwia (worm attack). | ||||
| |||||
Tu powstaje tajemna broń Atrydów powodująca demoralizację w szeregach nieprzyjaciela. |