Harkoneni | Jednostki | Emperor Battle for Dune poradnik Emperor: Battle for Dune
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Ponieważ niektóre jednostki występują po każdej stronie, mają te same nazwy i funkcje, a różnią się wyglądem, opisane zostały szczegółowo jedynie w części poświęconej Atrydom, a tutaj zostały pominięte.
|
| ||||
Wyposażony w działo o dużej sile rażenia. Pokryty ciężkim pancerzem, ale przez to wolny. Nadaje się do walki przeciwko innym opancerzonym pojazdom, a także do niszczenia budynków. | Podstawowa jednostka piechoty Harkonnenów, tu chyba wiele wyjaśnień nie potrzeba; tani, powolny, łatwy do zabicia, ale efektywny w grupach. | ||||
|
| ||||
Piechota wyposażona w miotacze ognia średniego zasięgu. Kiedy giną wybuchają i przy okazji potrafią zabić wielu przeciwników, ale niestety także swoich kolegów. Ta jednostka najlepiej nadaje się do walki z "żywymi" jednostkami wroga. | Ma zamontowane dwa wielkie miotacze ognia. Każdy może strzelać podczas jazdy. Pojazd został zaprojektowany do walki w pełnym kontakcie z wrogiem. Przeciętnie szybki i ciężko opancerzony, jest szczególnie niebezpieczny przeciw piechocie i budynkom. Jeśli zostanie zniszczony, olbrzymia ilość paliwa umieszczona z tyłu pojazdu eksploduje, pociągając za sobą wiele ofiar. | ||||
|
| ||||
Pojazd z zamontowaną wyrzutnią kilku typów rakiet. Wszystkie rakiety są wystrzeliwane w jednej salwie, w kierunku jednego celu. Salwa jest tak potężna, że potrafi zniszczyć nawet najpotężniejsze jednostki naziemne i latające. | Te pojazdy to bardzo zmyślne urządzenia. Są zwykłymi katapultami, które potrafią wystrzeliwać pociski na wielkie odległości. Wspomniane pociski to beczki ze śmiercionośnym płynem. Kiedy beczka uderza o podłoże pęka i płyn rozlewa się na ziemi. Następnie zatruwa i wżera się we wszystko, co dotknie go choćby przez chwilę. Płyn jest łatwo palny, więc potrafi zapalić się od wystrzału. | ||||
|
| ||||
Pojazd latający. Porusza się dość wolno, ale za to jest uzbrojony w rakiety potrafiące niszczyć jednostki pancerne jak również budynki. | Monstrualnej wielkości mech. Powolny, silnie opancerzony, wyposażony w dwa działa plazmowe. Dowódca tegoż pojazdu ma możliwość autodestrukcji, która poprowadzi do odpalenia małego ładunku nuklearnego. | ||||
|
| ||||
Średniej wielkości pojazd mechaniczny z dwoma małymi działkami i wielkim ostrzem do krojenia bardziej wytrzymałych przeciwników. | Posiadają o wiele większą siłę ognia niż ich koledzy typu "light infantry", lecz niestety są wolniejsi. Na wyposażeniu mają wyrzutnię rakiet, a przed uderzeniami chroni ich pancerz. Wystrzeliwane przez nich pociski rakietowe służą im do neutralizowania celów naziemnych, ale dzięki tylko częściowemu naprowadzaniu, mogą również niszczyć cele powietrzne. | ||||
| |||||
Potężna broń psychologiczna. Powstaje w pałacu (Palace) Harkonnenów. Jej użycie powoduje dezorganizację w szeregach przeciwnika. |