Misja 10 - Prophet predicts End of the World! | Opis przejścia | Emergency 2012 poradnik Emergency 2012
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Misja 10 - Prophet predicts End of the World!
Tym razem naszym zadaniem jest zatrzymanie szefa sekty przed wykonaniem aktu masowego samobójstwa członków zgrupowania. W tej misji skorzystamy z następującego zestawu pojazdów: dwa pojazdy opancerzone , furgon policyjny , samochód inżyniera , trzy karetki , trzy pojazdy z lekarzami oraz nowe - dwa helikoptery SWAT oraz pojazd z radarem termowizyjnym .
[#114] |
[#115] |
Wyprowadzamy jednostki z obu pojazdów opancerzonych [#114]. Naszym pierwszym zadaniem jest zatrzymanie strażników pilnujących wejścia na teren obozu sekty. Wybieramy w sumie czterech oficerów SWAT - dwóm z nich wręczamy granaty ogłuszające , a pozostałej dwójce kajdanki . Rzucamy po jednym granacie w kierunku każdego przeciwnika, a potem szybko zakuwamy w kajdanki [#115]. Przestępców odprowadzamy do furgonu policyjnego .
[#116] |
[#117] |
Podjeżdżamy inżynierem i rozpracowujemy mechanizm otwierający bramę [#116]. Na miejsce akcji wprowadzamy pojazd z radarem termowizyjnym [#117].
[#118] |
[#119] |
Pierwszego wykrytego przez radar zakamuflowanego strażnika znajdziemy przy drugim drzewie po prawej stronie wzdłuż głównej drogi prowadzącej do ośrodka [#118]. Rzucamy w jego kierunku granat ogłuszający i zakuwamy w kajdanki [#119].
[#120] |
[#121] |
Przenosimy akcję w pobliże budynku zlokalizowanego w lewym dolnym rogu ogrodzonego placu. Na miejsce wysyłamy czterech oficerów SWAT i jednego snajpera . Dwóch oficerów wyposażamy w granaty ogłuszające , pozostałą dwójkę w kajdanki . Początkowo wydaje się, że budynku pilnuje dwóch strażników, jednak gdy zbliżymy się do nich, nieopodal pojawia się trzeci, zakamuflowany przeciwnik [#120]. W parę stojącą przy budynku rzucamy granaty i zakuwamy w kajdanki [#121], a trzeciego strażnika zdejmujemy snajperką . Interwencja lekarza na niewiele się zda - wróg jest już martwy. Pamiętajmy o maksymalnym limicie zabitych - możemy uśmiercić maksymalnie dziesięciu przeciwników, co spokojnie wystarczy nawet w wypadku, gdy nie wszystko pójdzie po naszej myśli.
[#122] |
[#123] |
Kolejnego ukrytego strażnika odnajdujemy przy sośnie na delikatnym zakręcie [#122]. Rzucamy mu pod nogi granat ogłuszający , odczekujemy chwilę i za pomocą drugiego oficera zakuwamy w kajdanki . Jednocześnie wyłączamy inżynierem zasilanie dla oświetlenia w całym parku [#123].
[#124] |
[#125] |
Jak najszybciej ewakuujemy inżyniera z budynku - już po chwili stanie przy nim cały zastęp strażników [#124], jednocześnie oczyszczając nam w sposób znaczący drogę do budynku. Kolejnego strażnika znajdujemy w pobliżu głównego placu przed budynkiem [#125] - powtarzamy operację zatrzymania jak w przypadku poprzednich przeciwników.
[#126] |
[#127] |
Ostatni ze strażników na naszej drodze do ośrodka znajduje się w centrum placu [#126] - tutaj nie warto już kalkulować, zdejmujemy go za pomocą snajpera . W tym samym momencie rusza na nas sfora psów - szybko i sprawnie dokonujemy odstrzału wściekłych zwierząt [#127].
[#128] |
[#129] |
Pora na wyczyszczenie placu ze strażników znajdujących się na wieżach - po obu stronach budynku znajdziemy dwóch przeciwników, dodatkowo po lewej znajdziemy także dozorcę psów. Uśmiercamy niczego niespodziewających się przeciwników (ciemność uniemożliwia im skuteczną kontrakcję) [#128]. Na teren placu wzywamy jednostki powietrzne SWAT , zaś znajdujących się w środku funkcjonariuszy wypuszczamy bezpośrednio przed budynkiem [#129]. Nie martwimy się o hałas towarzyszący przylotowi helikopterów - nikt z wrogów nie zwraca na to uwagi.
[#130] |
[#131] |
Czas na ostateczną rozgrywkę. Do środka budynku wprowadzamy oficera SWAT . Bez zbędnych ceregieli, po krótkiej bijatyce, zakuwamy w kajdanki pierwszego ze strażników [#130]. Podobnie postępujemy z przeciwnikiem przebywającym w pomieszczeniu obok [#131].
[#132] |
[#133] |
Naszym celem jest zatrzymanie szefa sekty. Ustawiamy oficera SWAT po lewej stronie budynku przy tylnej wieżyczce [#132]. Na wszelki wypadek ustawiamy także blokadę drogową w bramie i stawiamy obok funkcjonariusza z kajdankami [#133].
[#134] |
[#135] |
Wkraczamy do głównego pomieszczenia sekty. Jak najszybciej rzucamy granat ogłuszający w kierunku ochroniarza (nie w kierunku szefa!) i zakuwamy w kajdanki [#134]. Pozostali wyznawcy nie są groźni i nie będą interweniować. Uciekającego szefa szybko zakuwamy w obezwładniamy i odprowadzamy do furgonu policyjnego [#135]. Wszystkich rannych i zastrzelonych po decyzji lekarzy odwozimy do szpitala. Misja zakończona.