Dark Alliance: Efekty statusów (Status Effects) Dungeons & Dragons Dark Alliance porady, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 lipca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Dungeons & Dragons Dark Alliance znajdziecie listę wszystkich efektów statusów: pozytywnych (Buffs), negatywnych (Debuffs) oraz stanów (Conditions).
Buffy (Buff Status Effects)
- Acid Damage: dodatkowe obrażenia od kwasu;
- Acid Immunity: niewrażliwość na kwas;
- Acid Resistance: zwiększona odporność na kwas;
- Cold Damage: dodatkowe obrażenia od zimna;
- Cold Immunity: niewrażliwość na zimno;
- Cold Resistance: zwiększona odporność na zimno;
- Fire Damage: dodatkowe obrażenia od ognia;
- Fire Immunity: niewrażliwość na ogień;
- Fire Resistance: zwiększona odporność na ogień;
- Lightning Damage: dodatkowe obrażenia od błyskawic;
- Lightning Immunity: niewrażliwość na błyskawice;
- Lightning Resistance: zwiększona odporność na błyskawice;
- Necrotic Damage: dodatkowe obrażenia od energii nekrotycznej;
- Necrotic Immunity: niewrażliwość na energię nekrotyczną;
- Necrotic Resistance: zwiększona odporność na energię nekrotyczną;
- Concentration;
- Elemental Resistance: zwiększona odporność na wszystkie żywioły;
- Frenzy: zwiększone obrażenia;
- Invulnerable: niewrażliwość na ataki;
- Legendary Resistance: zmniejsza obrażenia otrzymywane od legendarnych ataków;
- Physical Resistance: zwiększona odporność na obrażenia fizyczne;
- Powerful Strikes: zwiększone obrażenia krytyczne;
- Precision Strikes: zwiększona szansa na wykonanie trafienia krytycznego;
- Primal Instinct: wzrost wartości pancerza i siły ataków w zależności od ilości brakujących punktów zdrowia;
- Reckless Attack: zwiększona szansa na trafienie w cel, ale przeciwnikom również łatwiej będzie trafić w Waszego bohatera;
- Regeneration: regeneracja określonej ilości punktów życia na sekundę;
- Shielded: tarcza pozwala bohaterom przez pewien czas przyjmować obrażenia. Dopóki pasek tarczy nie zostanie wyczerpany, postać nie będzie otrzymywać obrażeń. Tarcza zapobiega także ogłuszeniu (Stun) lub upadkowi (Fall);
- Stalwart: bonus do siły (Strength);
- Thorns: wrogowie przebywający w pobliżu bohatera otrzymują określoną ilość obrażeń od cierni;
- Unstopable: zapobiega na pewien czas efektom ogłuszenia (Stun), przerwania (Interrupt), upadkowi (Fall). Postać cały czas może otrzymywać obrażenia;
- Vampiric: wysysanie zdrowia z przeciwników w trakcie wykonywania ataków.
Debuffy (Debuffs Status Effects)
- Burning: wyrządza określoną ilość obrażeń od ognia na sekundę;
- Bleeding: podczas krwawienia bohater będzie otrzymywać określoną ilość obrażeń co sekundę;
- Charmed: zauroczony bohater nie może atakować;
- Corrupted:
- Cursed: zwiększa obrażenia otrzymywane ze wszystkich źródeł o 50%;
- Fatigued: opróżnia pasek Staminy i spowalnia animację ataków;
- Frightened: przerażenie obezwładnia postać i sprawia, że nie może się ruszać;
- Hexed: wyrządza określoną ilość obrażeń nekrotycznych na sekundę;
- Poisoned: wyrządza określoną ilość obrażeń od trucizny;
- Sapped;
- Silenced: wyciszeni bohaterowie nie mogą korzystać z umiejętności;
- Slowed: czasowo zmniejsza prędkość ruchu;
- Weakened: zmniejsza ilość wyrządzanych obrażeń o 50%.
Stany (Conditions)
- Blinded: wszystkie ataki nie trafiają w cel;
- Confused: tracicie kontrolę nad postacią. Wasz bohater zaczyna poruszać się w różnych kierunkach;
- Ethereal: efekt niewidzialności, który mija, gdy wykonacie atak;
- Exhausted: podczas wyczerpania nie można się ruszać. Efekt aktywuje się w momencie, gdy wyczerpiecie Staminę bohatera;
- Frozen: zamrożony cel nie może się ruszać. Efekt wywołuje się poprzez wyrządzenie lub otrzymanie określonej ilości obrażeń od zimna;
- Grappled: niektórzy przeciwnicy mogą rozstawiać pułapki, które mogą złapać Waszych bohaterów. Dopóki się nie uwolnicie, nie będziecie mogli się ruszyć;
- Invisible: wrogowie nie zaatakują Waszego bohatera, dopóki pozostaje niewidzialny;
- Taunted: sprowokowani wrogowie skupiają swoje ataki na postaci, która wywołała ten efekt;
- Warmth: zapobiega otrzymywaniu obrażeń od zimna.