Wydostań się z wieży | Rozdział drugi - Przebudzenia - Arkadia Dreamfall: Chapters - Księga 1 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wydostań się z wieży
Wędruj za kapitanem na kolejną kondygnację, a tam idź z nim pod bramę prowadzącą na zewnątrz. Okaże się, że trzeba znaleźć inną drogę ucieczki z wieży. Po krótkiej rozmowie wróć na podest przy windzie kuchennej (u szczytu schodów). Ze stolika zabierz leżącą na talerzu serwetkę. Podejdź do szybu windy i opuść dźwignię. Pojawi się tłusty od smaru łańcuch, który potraktuj serwetką. Następnie owiń nią złamaną strzałę, tworząc małą pochodnię.
Spróbuj zapalić ją od świeczki przy stole - niestety, ta zgaśnie. Wyjdź na korytarz przy celach i zapal ją od pochodni zamocowanej na murze (na wprost). Płonącą pochodnię wrzuć do szybu windy, po czym zejdź po nieśliskim już łańcuchu.
Na dziedzińcu szybko podbiegnij do bramy i zablokuj ją, pociągając za dźwignię (po prawej). Zabierz oparty o mur (na lewo od bramy) miecz. Porozmawiaj z kapitanem - trzeba podjąć kolejną decyzję (wpływającą na równowagę i mającą konsekwencje w przyszłości). Musisz zabić mężczyznę (jest to konieczne do przywołania portalu mrocznej magii) lub oszczędzić go.