Z4. Duch mordercy | Zadania poboczne | Drakensang Phileasson's Secret poradnik Drakensang: Phileasson's Secret
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Z4. Duch mordercy
Otrzymane: Torkil (M6, 9). Po zadaniu Z3. Potępiony duch.
1) Odszukaj zamarznięte jezioro
Lokalizację Hammerburga odkryjesz po wykonaniu zadania Znajdź sposób, by wyleczyć Ardo (podstawowa wersja gry). Aby móc wydostać się z wioski musisz podjąć się wykonania zadania Futrzasty uciekinier (podstawowa wersja gry).
Następnie udaj się na południe lokacji, gdzie nieopodal lasu natrafisz na źródło zamarzniętego jeziora (M7, 2).
2) Użyj pierścienia Torkila, aby odnaleźć wejście
Bez pierściania.
| W momencie założenia pierścienia.
|
Aby móc zobaczyć wejście do Lodowej jaskini (M7, 2) musisz włożyć otrzymany wcześniej przez Torkila Pierścień natury.
3) Dorwij ducha Hjorego w jaskini
Na zamarzniętym jeziorze natrafisz na kilka olbrzymich ameb (M8, 2) #1, co prawda nie poruszają się, jednak potrafią sparaliżować swojego przeciwnika na pewien czas - miej to na uwadze i uważaj, by któryś z członków Twojej grupy nie został w ten sposób wykończony. Kawałek dalej pojawi się duch (M8, 3), wskazujący Ci, w którą stronę musisz się dalej udać. Na rozwidleniu zostaniesz przywitany przez grupkę nietoperzy (M8, 4) #2. Jeśli nie zależy Ci na kolejnych walkach (w poszczególnych rozwidleniach znajdziesz skrzynie, które nie zawierają zbyt cennych przedmiotów) wybierz drogę prosto. Ominiesz tym samym walkę z żukami (M8, 5) oraz z kolejnymi amebami (M8, 6).
Po dotarciu do ostatniej ogromnej części jaskini natrafisz na Hjorego (M8, 8). Duch wyjawi Ci, że w momencie posiadania wszystkich artefaktów będzie w stanie zdjąć z siebie klątwę, a także, że współpracował z oszustką sprzedającą mapy. Chwilę później staniesz do walki z duchem.
4) Pokonaj ducha Hjorego
Pomimo faktu, iż duch jest w miarę potężny, nie powinien sprawić Ci żadnego problemu, gdyż będziesz w stanie atakować go wszystkimi bohaterami. Hjore skupia się głównie na jednej postaci, staraj się ją leczyć na bieżąco.
5) Pokonaj handlarkę map
Tuż po pokonaniu Hjorego przybędzie Travina Ironwood (M8, 8). Rozmowa nie przekona jej za bardzo na pokojowe rozwiązanie - będziesz musiał stanąć do walki. Handlarka posiada w miarę potężne czary, dodatkowo wspiera się trzema zbirami. Dobrze jest rozdzielić swoją drużynę i wysłać jedną postać walczącą i jedną obeznaną w czarach leczenia (na przykład Fayris) na handlarkę. Pozostałe dwie niech szybko rozprawią się ze zbirami, po czym wspomogą atakować Travinę. Kiedy przeciwnik zginie otrzymasz Złotą figurkę. Możesz opuścić jaskinię (M8, 1).
6) Zwróć artefakty Rzecznemu Ojcu
Gdy tylko opuścisz jaskinię spotkasz Brata Emmerana #1. Odbierze on od Ciebie zdobyte artefakty, pozwalając Ci zachować Pierścień natury, który wcześniej obiecał Torkil. Pojawią się również duchy zmarłych, którzy podziękują za uwolnienie ich dusz #2.