Piccolo (Szatan Serduszko) | Postacie DB Fighter Z Combosy i techniki - poradnik Dragon Ball Fighter Z
Ostatnia aktualizacja: 22 stycznia 2018
Należący do dumnej rasy namekian, Piccolo (czyli w polskiej wersji sławny Szatan Serduszko) początkowo pragnął zawładnąć ziemią. Po przegranej potyczce z Goku i w obliczu inwazji Sayian, staje po stronie dobra. Z czasem zaprzyjaźnia się z resztą wojowników Z, a dla syna Goku staje się mentorem i nauczycielem sztuk walki.
Piccolo to dość interesująca i nieoczywista postać. Z jednej strony posiada dość klasyczne ciosy, a z drugiej to prawdziwa kopalnia combosów. Wiele jego ruchów płynnie się łączy z innymi - w dobrych rękach, Piccolo potrafi sprawić, że wróg praktycznie będzie cały czas w potrzasku.
Ciosy i techniki
- Demon Shocker - szybki promień, który ma wiele uniwersalnych zastosowań.
- Demon Elbow - Piccolo mija wroga i atakuje go w plecy, odrzucając go na sporą odległość. Najsilniejszy wariant odrzuca wroga do przodu.
- Demon Slicer - Piccolo unosi rękę, by po chwili teleportować się i zaatakować wroga, jednym z trzech wariantów. Interesujący cios, który pozwala doskakiwać do wroga, czy atakować ich z zaskoczenia.
- Homing Energy Blast - Postać wystrzeliwuje bardzo dużą kulę energii, która powoli leci do wroga. To niebywale przydatna umiejętność - Piccolo może np. iść za kulą, złapać uskakującą postać, czy wykonać Demon Slicer, by powalić wroga.
- Wydłużanie ręki - postać może wydłużyć swoją rękę, by złapać i przyciągnąć do siebie wroga. Cios ten możliwy jest również w powietrzu, co jest świetnym sposobem na złapanie wroga, który uskakuje przed atakiem.
- Special Beam Cannon - Piccolo ładuje potężny, przeszywający pocisk który wystrzeliwuje w kierunku wroga. Po naciskaniu w lewo/prawo, postać teleportuje się, co jest świetnym sposobem na zaskoczenie wroga.
- Hellzone Grenade - Pociski wędrują nad głowę wroga, by po chwili ostrzeliwać go z każdej strony. Dobry atak, który często trafia we wroga.
- Light Grenade - Piccolo ładuje silną wiązkę energii i strzela nią we wroga. Klasyczny, mocny atak, który najlepiej użyć wtedy, jeśli ma się pewność, że trafi we wroga.