Nappa | Postacie DB Fighter Z Combosy i techniki - poradnik do Dragon Ball Figher Z
Ostatnia aktualizacja: 9 lutego 2018
- Nappa to jeden z nielicznych Sayian, który ocalał po zniszczeniu macierzystej planety. Wraz z młodym księciem Vegetą, podróżowali po wszechświecie i na zlecenie Friezy, podbijali kolejne planety. Gdy dotarli do ziemi, zginął z ręki swojego partnera, który nie mógł znieść faktu, że mógł przegrać z kimś takim jak Goku.
- Nappa to dość prostolinijna postać. Ma uniwersalne atak, za to jedną unikalną mechanikę - może tworzyć Saibameny. Te stwory mają kilka interesujących ataków i są całkiem niezłym dodatkiem do tej postaci.
Ciosy
- Arm Break - potężny zamach i cios znad głowy - dobry na zakończenie combosów.
- Saibamen - Unikatowa umiejętność. Nappa tworzy Saibamena, który po chwili pojawia się i atakuje wroga. Nie możesz mieć więcej niż jednego Saibamena na arenie - choć w trakcie ataku bestii, możesz od razu zasadzić kolejnego.
- Blazing Storm - całkiem przyzwoity atak zasięgowy, który pokrywa sporą ilość areny.
- Too bad - kontra, która pozwala wroga. Całkiem niezła by przerwać ataki, czy przygotować wroga pod combosy.
- Giant Storm - typowy super atak - nappa tworzy dość spory wybuch, który podbija wroga wysoko w górę. W tym czasie możesz np. zasadzić Saibamena.
- Break Cannon - Nappa atakuje z całej siły, a następnie wystrzeliwuje potężny pocisk, który zadaje masę obrażeń.