Powrót do Ostagaru (3) | Questy | Dragon Age Początek - Powrót do Ostagaru poradnik Dragon Age: Początek - Powrót do Ostagaru
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Ruszaj teraz na północ, a konkretnie w stronę wejścia do terenów otaczających wieżę Ishal (M1, 17). Musisz przesuwać się stopniowo na wschód, eliminując kolejne grupki potworów pozostawiane przez uciekającego nekromantę . Uważaj, gdyż w skład pierwszej grupy będzie wchodził mini-boss (Emisariusz hurloków ). Potwora tego warto oczywiście możliwie jak najszybciej ukatrupić. Kawałek dalej spotkasz drugiego bossa - Generała hurloków (M1, 18). W tym przypadku proponowałbym najpierw zająć się kilkoma łucznikami . Generał pozostawi po sobie kolejny element zestawu - napierśnik Cailana .
Skieruj się na północ, gdzie oprócz zwykłych potworów do pokonania będzie także kilka wrzeszczotów . Pamiętaj, że stwory te atakują z zaskoczenia, tak więc musisz zachować szczególną czujność. Docelowo musisz dotrzeć do przejścia (M1, 19) prowadzącego do strefy [Wieża Ishal ] (M2, 1). Po dotarciu w nowe miejsce obejrzyj kolejną krótką cut-scenkę i przygotuj się do rozprawienia z nową grupką przeciwników .
W kolejnym pomieszczeniu (M2, 2) stacjonuje bardzo liczna grupka mrocznych pomiotów . Wszystkie hurloki i genloki będą jednak szybko ginęły, w rezultacie czego nie musisz się ich obawiać. Uważaj natomiast na pojedynczego ogra (mini-boss), którego dobrze będzie wywabić do pomieszczenia, w którym rozpocząłeś eksplorację wieży.
Ruszaj w stronę zachodniego przejścia (M2, 3). Za barykadą znajduje się kilka potworów , których nie możesz jednak zabić z tego miejsca. Zamiast tego wybierz się więc do pomieszczenia zlokalizowanego na południowy-zachód (M2, 4). Także i w tym przypadku eliminacja potworów powinna przebiec bez większych kłopotów. Uważać musisz jedynie na bereskarna , który zostanie uwolniony w południowej części pomieszczenia.