Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - Powrót do Ostagaru - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - Powrót do Ostagaru - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa M1 Ostagar | Mapy | Dragon Age Początek - Powrót do Ostagaru poradnik Dragon Age: Początek - Powrót do Ostagaru

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Mapa M1: Ostagar

Oznaczenia na mapie - Mapa M1 Ostagar | Mapy | Dragon Age Początek - Powrót do Ostagaru - Dragon Age: Początek - Powrót do Ostagaru - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie:

1 - miejsce startu

2 - klatka ze zwęglonymi zwłokami (klucz do skrzyni M1, 6)

3 - Hurlok wędrowiec (element zestawu Cailana)

4 - Kielich Dołączenia

5 - schody

6 - skrzynia magów (wymagany klucz z M1, 2)

7 - rumowisko z kluczem Eirika (klucz do skrzyni M1, 10)

8 - psiarnie

9 - Przodownik hurloków (element zestawu Cailana)

10 - skrzynia Cailana (wymagany klucz z M1, 7; element zestawu Cailana)

11 - przejście z pułapką

12 - zachodnia część mostu

13 - ciało króla Cailana

14 - wschodnia część mostu

15 - przejścia z pułapkami

16 - Strateg hurloków (element zestawu Cailana)

17 - schody prowadzące do wieży Ishal

18 - Generał hurloków (element zestawu Cailana)

19 - przejście do: Wieża Ishal (M2)

20 - przejście do: Tunele mrocznych pomiotów (M3)

21 - Ożywiony ogr

22 - Genlok nekromanta (element zestawu Cailana)

S wskazuje miejsca, w których możesz odnaleźć jakieś cenne skarby.

Pomarańczowy wykrzyknik oznacza miejsca o średnim stopniu zagrożenia (przeciwnicy, pułapki), zaś czerwony wykrzyknik oznacza miejsca o dużym stopniu zagrożenia.