[Mission 11] The Ninth Circle | Devil May Cry 4 Devil May Cry 4 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Advent Chamber
Zacznij od testu walki (musisz osiągnąć poziom SSS), a następnie uruchom urządzenie, które aktywuje niebieskie punkty. Użyj harpuna i wespnij się na drugie piętro. Zniszcz Mephisto i Fausta, naciśnij czerwony przycisk i wejdź do windy. Krata jest zamknięta, ale jeśli przyciski z obu stron zostaną wciśnięte równocześnie, otworzy się. Pomóż więc Scarecrowowi stanąć na przycisku, używając harpuna. W miejscu, gdzie znajduje się statua, są także dwa punkty zaczepowe harpuna. Będziesz potrzebował Air Hike, by pokonać wysoki mur. Rozpędź się i użyj harpuna na pierwszym punkcie, następnie zaczep się na drugim punkcie, a siła rozpędu powinna pchnąć Nero blisko krawędzi muru. Wtedy użyj Air Hike i już powinieneś wylądować po drugiej stronie muru. Dotrzesz do kolejnej przeszkody - tym razem punkty są trzy i do tego poruszają się. Na dole znajduje się Devil Star S. Musisz wyczuć moment, gdy ostatni punkt znajduje się w miarę wysoko, by przeskoczyć na drugą stronę. Gdy tylko spadniesz, zostaniesz zaatakowany przez Alto Angelo. Zniszcz go i użyj urządzenia - pojawią się kolejne haki. Wejdź na kolejne piętro. Zniszcz Alto Angelo i użyj czerwonego przycisku - uruchomisz windę, która znajduje się teraz przy statui. Wróć tam i wjedź nią na samą górę.
Sanctus
Sanctus jest jednym z łatwiejszych bossów w całej grze. Wystarczy, że cały czas będziesz podskakiwał, unikając jego ataków, Gdy będziesz blisko kuli, wpakuj w niego combo w powietrzu, a następnie zrób to ponownie. Gdy spadnie bez osłony, użyj Bustera. Powtarzaj to, aż Sanctus uruchomi statuę, wtedy postaraj się uniknąć pięści i poczekaj, aż przeciwnik powróci. Gdy zjawi się ponownie, rób to samo, co na początku - możesz też użyć Devil Triggera przed użyciem Bustera.