[Mission 03] The White Fang | Devil May Cry 4 Devil May Cry 4 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Search the Fortuna Castle
Second Mining Area
Biegnij korytarzem, niszcząc Scarecrowy, a na rozwidleniu skręć w lewo. Rozbij ścianę i zniszcz statuę z red orbów. Dotrzesz do jeziora - wejdź po ścianie, korzystając z błękitnych punktów i harpuna. W okolicy znajdują się dwa blue orby. Pierwszy jest ponad miejscem, gdzie w powietrzu unosi się red orb. By go zdobyć, nie posiadając umiejętności air hike, musisz wskoczyć na platformę po lewej, następnie odbić się kick jumpem w lewo. Użyj dwukrotnie harpuna - przy drugim punkcie odbij się od ściany po prawej, w ten sposób będziesz już dostatecznie wysoko, by zaczepić się o kolejne punkty. Trzymaj wychylony lewy analog w lewo po ostatnim punkcie. Drugi z orbów znajduje się na półce naprzeciwko przejścia widocznego na drugim obrazku - ale wykonanie przeskoku nad przepaścią jest bardzo trudne dla Nero, dlatego lepiej zrobić to Dantem. Zaraz po drugiej walce ze Scarecrowami wejdź w korytarz i skręć w lewą odnogę, by wziąć vital Star S. Zniszcz barierę i przejdź do kolejnej lokacji.
Fortuna Castle Gate
Zaraz po wejściu z klifu po lewej stronie weź red orba. W tej lokacji napotkasz nowych przeciwników - Frostów. Nie są specjalnie trudni, choć ciężko ich wyrzucać w powietrze, ale za to łatwo się ich chwyta. Jeśli stracisz za dużo energii, to w słupach znajdziesz uzupełnienie.
Grand Hall/Large Hall/Dining Room
Zaraz po wejściu do zamku znajdziesz się w dużej komnacie. Porozbijaj umeblowanie i przejdź przez drzwi po prawej (wschód). W korytarzu zniszcz Scarecrowy i wejdź do jadalni. Rozbij zastawę, weź orby i wróć na korytarz. Idź teraz prosto korytarzem - w ten sposób dotrzesz na wschód od Grand Hall. Wejdź do Torture Chamber.
Torture Chamber
Oczyść pomieszczenie z wrogów i wejdź po schodach na górę. Na piętrze musisz przemieszczać się przy pomocy harpuna. Znikające punkty nie będą Ci w tym pomagać, dlatego musisz wyczuć, kiedy użyć harpuna. W razie upadku będziesz musiał walczyć ponownie.
Grand Hall/Central Courtyard
Możesz iść tylko w jednym kierunku, więc gdy dotrzesz do drzwi, przejdź przez nie. Zostaniesz zaatakowany przez Frosty. Wykończ je tak jak ostatnio. W pomieszczeniu Foris Falls znajdziesz Vital Star S (nad słupem - by ją zdobyć wykonaj kick jump). Wróć przez wrota po wschodniej stronie, przejdź przez Central Courtyard, zabij frosty i wróć do Grand Hall. Podejdź do świecącego na błękitno urządzenia i uderz w nie kilkakrotnie. Bariera zniknie, a Nero będzie mógł przemieszczać się po zamku bez przeszkód. Za lustrem po wschodniej stronie jest blue orb fragment. Przejdź przez drzwi na wschodzie do Gallery. Zniszcz tu wszystko, co da się zniszczyć i wejdź do Library. Zostaniesz zaatakowany przez Bianco Angelos. Wyrzucaj ich często w powietrze i ciskaj o podłogę. W razie problemów porozbijaj wazy i zbierz energię - po wszystkim weź Anima Mercury z postumentu i wyjdź z pomieszczenia.