Destiny 2: Powrót do domu, Uszkodź osłony - solucja, opis przejścia Destiny 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2021
W tym rozdziale poradnika do gry Destiny 2 opisano przejście etapu fabuły Powrót do domu - Uszkodź Osłony.
Z tego komputera możesz pobrać potrzebne ci plany.
- Po rozpoczęciu etapu idź w prawo i wskocz do góry. Gdy pokonasz czekających na ciebie Legionistów pobierz zaznaczone punktem plany;
- Zniknie wtedy osłona za twoimi plecami. Przejdź za nią i ruszaj w lewo;
- Zabijając kolejnych wrogów natkniesz się na czempiona Pashka Płomienną Wolę. Ten przeciwnik to nieco silniejsza wersja Spopielacza. Zabij napierw wszystkich pozostałych wrogów, a następnie skup się na zbiornikach silniejszego wroga.
Wyjście na zewnątrz.
- W pewnym momencie znowu wyjdziesz na otwartą przestrzeń. Będzie tam na ciebie czekał nowy typ przeciwników: Psion. Są to mało wytrzymałe roboty z rasy Vex, których słabym punktem jest głowa. Jeśli dasz im 2-3 sekundy czasu to wystrzelą do ciebie z zadającej sporo obrażeń snajperki, więc staraj się jak najwięcej biegać na boki;
- Na końcu lądowiska czeka cię starcie z Brannem, Nieugiętym Ostrzem. Jest to nieco silniejszy Legionista, który posiada sporo życia, ale na szczęście nie ma tarcz. Najlepiej użyć na nim super zdolności i szybko zakończyć starcie.
Musisz zeskoczyć na najniższy poziom statku.
- Gdy wróg zginie, idź dalej i zeskocz na sam dół statku. Tuż za drzwiami natkniesz się na Spopielacza, więc bądź ostrożny;
- Kawałek dalej zaatakuje cię kolejny czempion. Tym razem będzie to Kreth, Żywa Pożoga, czyli kolejna lepsza wersja Spopielacza. Zabij go i udaj się przed siebie do generatora.
Żeby zniszczyć turbiny, wystarczy oddać do nich kilka strzałów.
- Musisz doprowadzić do jego przegrzania niszcząc trzy turbiny;
- Pierwsza znajduje się tuż pod tobą.
Uważaj na kręcące się dookoła części generatora.
- Zniszczenie kolejnych będą ci utrudniać 4 kręcące się dookoła elementy generatora;
- By ich uniknąć najlepiej wyskoczyć na górę zaraz po tym jak kręcący się niżej element przeleci na tobą i biec za nim (bez podskakiwania). Dojdziesz w ten sposób do dwóch kolejnych dziur z turbinami.
Idź cały czas przed siebie, żeby zakończyć etap.
- Po zniszczeniu ostatniej udaj się do miejsca zaznaczonego białym punktem;
- Za wrotami rozpocznie się cut-scenka i misja dobiegnie końca.