Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Destiny 2 - poradnik do gry

Destiny 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Destiny 2: Czarownik - klasa postaci Destiny 2 poradnik, solucja

W tym rozdziale znajdziesz dokładny opis klasy Czarownika. Opisano tutaj jego wszystkie podklasy, ich superzdolności oraz umiejętności klasowe.

Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2021

W tym rozdziale znajdziesz dokładny opis klasy Czarownika. Opisano tutaj jego wszystkie podklasy, ich superzdolności oraz umiejętności klasowe.

Czarownik to klasa specjalizująca się we wspieraniu sojuszników i trzymaniu raczej na dystans. Od pozostałych klas odróżnia ją możliwość stawiania stref, które leczą lub wzmacniają sojuszników. Poniżej znajdziesz pełne drzewka umiejętności dwóch dostępnych podklas Czarownika.

Ostrze Świtu

Ostrze Świtu to niezwykle ofensywna subklasa Czarownika, ale także posiada umiejętności supportujące. Największą zaletą tej subklasy jest możliwość szybowania w powietrzu dzięki czemu możesz dostać się do miejsc niedostępnych dla nikogo innego i np. ominąć kilka etapów Raidów.

Wybierając subklasę Czarownika o nazwie Ostrze Świtu będziesz mieć dostęp do trzech różnych zestawów umiejętności pasywnych: Dostrojenie do nieba, Dostrojenie do płomieni oraz Dostrojenie do łaski - Destiny 2: Czarownik - klasa postaci - Destiny 2 - poradnik do gry

Ostrze Świtu - superdolność

  1. Brzask - wpleć światło słoneczne w ostrza i poraź wrogów z niebios.

Ostrze Świtu - zdolność klasowa

  1. Uzdrawiająca wyrwa - tworzy studnię Światła, która stale leczy znajdujące się w niej osoby.
  2. Wzmacniająca wyrwa - tworzy studnię Światła, która zwiększa obrażenia zadawane bronią przez znajdujące się w niej osoby.

Ostrze Świtu - skoki

  1. Szybowanie boczne - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w powietrzu zyskując większą kontrolę nad torem lotu.
  2. Impuls szybowania - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w locie, zyskując dużą prędkość początkową.
  3. Zrównoważone szybowanie - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w powietrzu, zyskując umiarkowaną prędkość i większą kontrolę nad torem lotu.

Ostrze Świtu - granaty

  1. Słoneczny - tworzy wir Światła słonecznego i zadaje ciągłe obrażenia pochwyconym wrogom.
  2. Ognisty - razi przeciwników promieniami Światła słonecznego.

Ostrze Świtu - zdolności pasywne

Wybierając subklasę Czarownika o nazwie Ostrze Świtu będziesz mieć dostęp do trzech różnych zestawów umiejętności pasywnych: Dostrojenie do nieba, Dostrojenie do płomieni oraz Dostrojenie do łaski.

Dostrojenie do nieba

  1. Skrzydlate słońce - zaatakuj wrogów w locie. Strzelaj z broni i rzucaj granatami w trakcie szybowanie;
  2. Robi się gorąco - zabójstwa w powietrzu odnawiają energię granatów i walki wręcz. Użycie Brzasku automatycznie odnawia energię wszystkich zdolności;
  3. Upadek Ikara - naciśnij dwa razy kółko/B w powietrzu, by wykonać unik;
  4. Szybki atak - uderz wroga zdolnością walki wręcz, by podpalić cel i tymczasowo zwiększyć prędkość ruchu i przeładowania.

Dostrojenie do płomieni

  1. Nieskończony ogień - zabicie wroga z użyciem Brzasku wydłuża czas jego trwania;
  2. Przeznaczony płomieniom - pociski Brzasku potrafią wyszukać cele i wybuchając po ich osiągnięciu;
  3. Podpalający dotyk - uderz wroga tą zdolnością walki wręcz, by go podpalić i spowodować, że w chwili śmierci wybuchnie;
  4. Nurkowanie feniksa - aktywuj w powietrzu, by szubko opaść i odzyskać zdrowie. Kiedy Brzask jest aktywny, upadek zadaje obrażenia wybuchowe.

Dostrojenie do łaski

  1. Studnia blasku - Wbij Miecz Świtu w ziemię, a zacznie on emitować potężną aurę, która leczy i wzmacnia pobliskich sojuszników;
  2. Prowadzący ogień - uderz we wroga umiejętnością walki wręcz, a wyrządzisz mu obrażenia od poparzeń i dodatkowo wzmocnisz siebie i swoich sojuszników;
  3. Boska ochrona - zamieniasz swoje granaty w prawdziwe Błogosławieństwo, które leczy sojuszników i dodatkowo zrzuca osłony, które można podnieść. Aktywuj tę umiejętność podczas szybowania, aby unosić się w powietrzu;
  4. Życzliwy świt - leczenie lub wzmacnianie sojuszników regeneruje energię granatów, walki wręcz i Szczeliny.

Kroczący Przez Próżnię

Kroczący Przez Próżnię to subklasa Czarownika, która umożliwi Ci wyrządzanie olbrzymich obrażeń obszarowych, a tym samym szybkie eliminowanie całych grup przeciwników. Kroczący Przez Próżnie to jeden z najczęściej wykorzystywanych wariantów tej postaci.

Wybierając subklasę Czarownika o nazwie Kroczący Przez Próżnię będziesz mieć dostęp do trzech różnych zestawów umiejętności pasywnych: Powinowactwo chaosu, Powinowactwo głodu oraz Powinowactwo rozszczepienia - Destiny 2: Czarownik - klasa postaci - Destiny 2 - poradnik do gry

Kroczący Przez Próżnię - superdolność

  1. Bomba rozbłyskowa - ciśnij w przeciwników wybuchowym pociskiem Światła próżniowego, aby unicestwić wszystkich w zasięgu eksplozji.

Kroczący Przez Próżnię - zdolność klasowa

  1. Uzdrawiająca wyrwa - tworzy studnię Światła, która stale leczy znajdujące się w niej osoby;
  2. Wzmacniająca wyrwa - tworzy studnię Światła, która zwiększa obrażenia zadawane bronią przez znajdujące się w niej osoby.

Kroczący Przez Próżnię - skoki

  1. Szybowanie boczne - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w powietrzu zyskując większą kontrolę nad torem lotu;
  2. Impuls szybowania - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w locie, zyskując dużą prędkość początkową;
  3. Zrównoważone szybowanie - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w powietrzu, zyskując umiarkowaną prędkość i większą kontrolę nad torem lotu.

Kroczący Przez Próżnię - granaty

  1. Wirowy - tworzy wir zadający ciągłe obrażenia pochwyconym wrogom;
  2. Pocisk aksjonowy - pocisk Światła próżniowego, który przy trafieniu dzieli się na mniejsze pociski, wyszukujące wrogów;
  3. Kasetowy - dzieli się na wiele mniejszych fragmentów, pokrywających okolicę wybuchami.

Kroczący Przez Próżnię - zdolności pasywne

Wybierając subklasę Czarownika o nazwie Kroczący Przez Próżnię będziesz mieć dostęp do trzech różnych zestawów umiejętności pasywnych: Powinowactwo chaosu, Powinowactwo głodu oraz Powinowactwo rozszczepienia.

Powinowactwo chaosu

  1. Zew entropii - uderz wroga tą zdolnością walki wręcz, by wyssać jego energię i odnowić swój granat;
  2. Kataklizm - bomba rozbłyskowa leci powoli i wyszukuje wrogów. Po detonacji rozpada się na mniejsze pociski namierzające. Strzel z broni do bomby rozbłyskowej, by spowodować wcześniejszą detonację;
  3. Pobłysk - zabójstwo zdolnością próżniową sprawia, że wrogowie wybuchają;
  4. Akcelerator chaosu - przytrzymaj L1/LB, by użyć mocy swojej superzdolności do przeciążenia granatu, co zwiększy jego skuteczność.

Powinowactwo głodu

  1. Nakarm próżnię -przytrzymaj L1, by zużyć granat, ale przywrócić pełnię zdrowia i zyskać efekt Pochłonięcia;
  2. Nienasycenie - kiedy efekt Pochłonięcia jest aktywny, zabijanie rogów wydłuża jego czas trwania i odnawia użycie granatu;
  3. Pochłonięcie - traf wroga zdolnością walki wręcz, aby w pełni przywrócić swoje zdrowie i sprawić, że przez pewien czas zabójstwa będą cię leczyć;
  4. Wir - bomba rozbłyskowa tworzy osobliwość, która zadaje ciągłe obrażenia schwytanym wrogom.

Powinowactwo rozszczepienia

  1. Wypaczenie Novy - postać może przechodzić pomiędzy wymiarami. Użycie sprintu teleportuje postać na niewielką odległość. Przytrzymaj i puść przycisk strzału, aby uwolnić śmiercionośną erupcję mocy Pustki;
  2. Atomowy wyłom - umiejętność walki wręcz, która uderza z dalszej odległości i tworzy eksplozję Pustki;
  3. Podręczna supernowa - zamieniasz swój granat na wybuch Pustki o krótkim zasięgu;
  4. Ciemna materia - zabójstwa umiejętnościami Pustki zapewniają zdrowie i energię umiejętności walki wręcz, granatów i umiejętności klasowej postaci.

Siewca Burz

Siewca Burz jako jedyny posiadł moc błyskawic za pomocą której może krytycznie ranić przeciwników nawet z dużej odległości. Siewca Burz równie dobrze sprawdza się w kontrolowaniu tłumu za sprawą swoich umiejętności obszarowych.

Wybierając subklasę Czarownika o nazwie Siewca Burz będziesz mieć dostęp do trzech różnych zestawów umiejętności pasywnych: Dostrojenie do przewodnictwa, Dostrojenie do żywiołów oraz Dostrojenie do kontroli - Destiny 2: Czarownik - klasa postaci - Destiny 2 - poradnik do gry

Siewca Burz - superdolność

  1. Burzowy trans - uderz elektrycznymi błyskawicami z dłoni i poraź wrogów strumieniami Światła elektrycznego.

Siewca Burz - zdolność klasowa

  1. Uzdrawiająca wyrwa - tworzy studnię Światła, która stale leczy znajdujące się w niej osoby;
  2. Wzmacniająca wyrwa - tworzy studnię Światła, która zwiększa obrażenia zadawane bronią przez znajdujące się w niej osoby.

Siewca Burz - skoki

  1. Szybowanie boczne - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w powietrzu zyskując większą kontrolę nad torem lotu;
  2. Impuls szybowania - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w locie, zyskując dużą prędkość początkową;
  3. Zrównoważone szybowanie - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w powietrzu, zyskując umiarkowaną prędkość i większą kontrolę nad torem lotu.

Siewca Burz - granaty

  1. Ładunkowy - uderza łańcuchem błyskawic w pobliskich wrogów;
  2. Impulsowy- granat zadaje obrażenia co pewien czas wszystkim wrogom w jego zasięgu;
  3. Burzowy - sprowadza na cel skupioną burzę z piorunami.

Siewca Burz - zdolności pasywne

Wybierając subklasę Czarownika o nazwie Siewca Burz będziesz mieć dostęp do trzech różnych zestawów umiejętności pasywnych: Dostrojenie do przewodnictwa, Dostrojenie do żywiołów oraz Dostrojenie do kontroli.

Dostrojenie do przewodnictwa

  1. Transcendencja - gdy użyjesz Burzowego transu z pełną energią granatu i ataku wręcz, potrwa on dłużej i przywróci pełnię zdrowia;
  2. Jonowy doskok - aktywuj, by teleportować się podczas trwania Burzowego transu;
  3. Przeskok błyskawicy - wykonaj elektryczny atak wręcz o zwiększonym zasięgu, który przeskakuje z trafionego celu na pobliskich wrogów;
  4. Sieć elektryczna - wrogowie, którzy otrzymają obrażenia od twoich granatów, rażą błyskawicami pobliskich wrogów.

Dostrojenie do żywiołów

  1. Nadchodząca burza - wykonaj elektryczny atak wręcz o zwiększonym zasięgu, który odnawia twoją superzdolność oraz zdolność granatu i walki wręcz;
  2. Elektrostatyczny przypływ - twoja superzdolność ładuje się szybciej, gdy sojusznicy są w pobliżu;
  3. Dusza elektryczna - twoja Wyrwa daje też tobie i sojusznikowi który jej użyje Duszę elektryczną, która wesprze was podczas walki;
  4. Naziemne wyładowanie - po rzuceniu Burzowego transu ciskasz w ziemię piorun, tworząc pod sobą niszczycielską falę uderzeniową.

Dostrojenie do kontroli

  1. Zasięg chaosu - uwolnij skoncentrowaną wiązkę energii Arc o dużym zasięgu. Gdy ta umiejętność jest aktywna naciśnij ponownie przycisk odpowiedzialny za superzdolność, aby zaoszczędzić nieco energii;
  2. Kula błyskawic - wystrzel kulę energii, która uwolni prostopadłą wiązkę pioruna;
  3. Ślad jonowy - pokonywanie wrogów ma szanse na zrobienie śladów jonowych. Zbieranie śladów jonowych przywraca energię wszystkich Twoich umiejętności;
  4. Fala pulsacyjna - gdy Twoja postać zostanie krytycznie ranna uwolni energię, która zwiększy szybkość Twojej postaci oraz szybkość Twoich sojuszników.