Wstęp (2) | Zadania główne poradnik Dead Rising 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zombrex
![]() | ![]() |
Znalazłszy się po drugiej stronie, biegniemy cały czas prosto podnosząc po drodze kilka przydatnych przedmiotów. Pierwszym z nich jest kij bejsbolowy leżący niedaleko schodów [1]. Nie jest to może najsilniejsza broń, ale na początek wystarczy. Druga użyteczna rzecz to leżące tuż obok kija chipsy [2]. Dzięki nim zregenerujemy utracone zdrowie. Przedmioty zmieniamy wciskając klawisze 1 oraz 3, a używamy przy pomocy lewego przycisku myszy.
![]() | ![]() |
Zebrawszy wszystko, odbieramy telefon [1] i biegniemy do wyjścia. Drzwi otwieramy wciskając E [2].
![]() | ![]() |
Po wyjściu na zewnątrz wciskamy TAB, żeby zobaczyć na mapie lokalizacje apteki (M1, 9) [1]. Podążając za strzałką powinniśmy tam bez problemu trafić. Jeżeli chcemy możemy przy okazji pozwiedzać sklepy i zdobyć kilka ciekawych przedmiotów [2]. Najlepszym początkowym zestawem, są dwie porcje jedzenia oraz dwa rodzaje broni. Należy pamiętać, że przedmioty szybko się zużywają, dlatego zawsze warto mieć dodatkową pałkę w plecaku.
![]() | ![]() |
Gdy dotrzemy już na miejsce, otwieramy drzwi [1] i oglądamy krótki filmik, po którym zaatakuje nas grupka włamywaczy. Machając kijem bejsbolowym powinniśmy się ich szybko pozbyć. Po walce wciskamy Spację, żeby przeskoczyć przez ladę i rozmawiamy z aptekarką.
![]() | ![]() |
Kobieta dołączy się do nas, a naszym zadaniem będzie odprowadzenie jest do bunkra [1]. Zanim to jednak zrobimy, otwieramy pobliskie drzwi i podnosimy leżący na biurku Zombrex [2]. Możemy teraz wrócić do bazy. Eskortując aptekarkę korzystamy z dwóch specjalnych funkcji. Wciskając Q przywołujemy eskortowaną osobę do siebie, a przytrzymując dodatkowo prawy przycisk myszy możemy wskazać miejsce, do którego ma się udać.
![]() | ![]() |
Używając tego odpowiednio, powinniśmy bez problemu doprowadzić kobietę na miejsce. Warto pamiętać, że gdy opuszczamy jakąś lokacje np. wchodzimy do szybu wentylacyjnego, eskortowana osoba musi być blisko nas. W przeciwnym wypadku zostawimy ja w poprzedniej lokacji i będziemy musieli się wracać. O tym czy dana osoba jest dostatecznie blisko, świadczy zielona ikonka znajdująca się nad jej głową [1]. Po zakończeniu eskorty otrzymamy 10,000 PP. Dzięki nim wzrasta poziom doświadczenia naszego bohatera. Zdobywamy w ten sposób nowe umiejętności, więcej punktów życia czy większą siłę ataków [2]. Punkty PP otrzymujemy za wykonywanie różnego rodzaju zadań, zabijanie nieumarłych czy uśmiercanie psychopatów.
![]() | ![]() |
Gdy zadanie się skończy, idziemy zapisać grę [1], a następnie wychodzimy na miasto. Należy jednak pamiętać, żeby o 7 zjawić się w bunkrze i podać Katy Zombrex. Mamy na to tylko godzinę, więc lepiej zjawić się kilka minut wcześniej [2]. Po zaaplikowaniu leku obejrzymy dłuższą cut-scenkę, a następnie otrzymamy zadanie odszukania reporterki, oskarżającej nas o spowodowanie katastrofy.