Wstęp (2) | Zadania główne poradnik Dead Rising 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zombrex
Znalazłszy się po drugiej stronie, biegniemy cały czas prosto podnosząc po drodze kilka przydatnych przedmiotów. Pierwszym z nich jest kij bejsbolowy leżący niedaleko schodów [1]. Nie jest to może najsilniejsza broń, ale na początek wystarczy. Druga użyteczna rzecz to leżące tuż obok kija chipsy [2]. Dzięki nim zregenerujemy utracone zdrowie. Przedmioty zmieniamy wciskając klawisze 1 oraz 3, a używamy przy pomocy lewego przycisku myszy.
Zebrawszy wszystko, odbieramy telefon [1] i biegniemy do wyjścia. Drzwi otwieramy wciskając E [2].
Po wyjściu na zewnątrz wciskamy TAB, żeby zobaczyć na mapie lokalizacje apteki (M1, 9) [1]. Podążając za strzałką powinniśmy tam bez problemu trafić. Jeżeli chcemy możemy przy okazji pozwiedzać sklepy i zdobyć kilka ciekawych przedmiotów [2]. Najlepszym początkowym zestawem, są dwie porcje jedzenia oraz dwa rodzaje broni. Należy pamiętać, że przedmioty szybko się zużywają, dlatego zawsze warto mieć dodatkową pałkę w plecaku.
Gdy dotrzemy już na miejsce, otwieramy drzwi [1] i oglądamy krótki filmik, po którym zaatakuje nas grupka włamywaczy. Machając kijem bejsbolowym powinniśmy się ich szybko pozbyć. Po walce wciskamy Spację, żeby przeskoczyć przez ladę i rozmawiamy z aptekarką.
Kobieta dołączy się do nas, a naszym zadaniem będzie odprowadzenie jest do bunkra [1]. Zanim to jednak zrobimy, otwieramy pobliskie drzwi i podnosimy leżący na biurku Zombrex [2]. Możemy teraz wrócić do bazy. Eskortując aptekarkę korzystamy z dwóch specjalnych funkcji. Wciskając Q przywołujemy eskortowaną osobę do siebie, a przytrzymując dodatkowo prawy przycisk myszy możemy wskazać miejsce, do którego ma się udać.
Używając tego odpowiednio, powinniśmy bez problemu doprowadzić kobietę na miejsce. Warto pamiętać, że gdy opuszczamy jakąś lokacje np. wchodzimy do szybu wentylacyjnego, eskortowana osoba musi być blisko nas. W przeciwnym wypadku zostawimy ja w poprzedniej lokacji i będziemy musieli się wracać. O tym czy dana osoba jest dostatecznie blisko, świadczy zielona ikonka znajdująca się nad jej głową [1]. Po zakończeniu eskorty otrzymamy 10,000 PP. Dzięki nim wzrasta poziom doświadczenia naszego bohatera. Zdobywamy w ten sposób nowe umiejętności, więcej punktów życia czy większą siłę ataków [2]. Punkty PP otrzymujemy za wykonywanie różnego rodzaju zadań, zabijanie nieumarłych czy uśmiercanie psychopatów.
Gdy zadanie się skończy, idziemy zapisać grę [1], a następnie wychodzimy na miasto. Należy jednak pamiętać, żeby o 7 zjawić się w bunkrze i podać Katy Zombrex. Mamy na to tylko godzinę, więc lepiej zjawić się kilka minut wcześniej [2]. Po zaaplikowaniu leku obejrzymy dłuższą cut-scenkę, a następnie otrzymamy zadanie odszukania reporterki, oskarżającej nas o spowodowanie katastrofy.