Zniszcz tamę | The Root of All Evil | Crysis 3 poradnik Crysis 3
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Zniszcz tamę
Po przerywniku podążaj za Psycho. Za plecami znajduje się skrzynia z amunicją, a na wprost strzały do Łuku. Podążaj zniszczonym korytarzem, aż dotrzesz do pomieszczenia, w którym Psycho otworzy drzwi windy. Zeskocz na jej dach, a następnie na dach windy po lewej stronie. Po wyjściu z wody, wyjdziesz na dużą otwartą przestrzeń. Jeżeli zdecydujesz się na walkę zostań na tym piętrze i zlikwiduj jak największą ilość przeciwników poniżej.
Możesz również postarać się wyminąć wszystkich korzystając z pozostałości korytarzy budynków po prawej oraz lewej stronie. Po prawej stronie środkowego budynku, na drugim piętrze odnajdziesz karabin snajperski DSG 1. Przed wejściem do budynku będącego celem stoi działko stacjonarne, które możesz przejąć.
Po wejściu do środka budynku, uważaj na wiązkę lasera, której przecięcie uruchomi kolejne działko, które będziesz musiał przejąć. Po przejściu dalej naciśnij przycisk, by przywołać windę do której wejdź.
Kiedy winda się zatrzyma, zaczekaj aż kratka wentylacyjna na jej suficie otworzy się i wejdź na górę. Przejdź wentylacją nad głowy wrogów, którzy do Ciebie strzelali i pozbądź się ich. W tym samym pomieszczeniu odnajdziesz broń zamkniętą w pomarańczowej skrzyni do przeprogramowania. Dalej czeka wyjście z wiązkami lasera, które zneutralizuj panelem po lewej stronie.
Przeprogramuj system obronny
Na prawo od wyjścia znajdziesz DSG 1, jeżeli chcesz - zlikwiduj przeciwników na tamie z dystansu. W środkowej części tamy znajduje się również działko, które możesz przeprogramować. Na prawo od tamy znajdują się dwa budynki, które są Twoim celem. Wejścia do ich środka strzeże wiązka lasera, którą wyłącz panelem obok drzwi. Po zejściu na najniższe piętro zabudowania, po prawej stronie pomieszczenia, odnajdziesz konsolę do przeprogramowania, będącą celem drugorzędnym. System obronny zniszczy helikopter, który nadleci kiedy będziesz wychodził z budynku.
Po przeprogramowaniu panelu systemu obronnego, wyłącz pierwszy generator i wyjdź na zewnątrz. Podążaj w kierunku drugiego generatora znajdującego się w następnym budynku. Zaraz po wejściu do środka po lewej stronie na skrzyniach odnajdziesz Datapad 1/4. Zejdź na najniższe piętro i wyłącz zasilanie generatora. Przed wyjściem na górę, z rogu pomieszczenia zabierz wyrzutnię rakiet.
Po wydostaniu się na zewnątrz wskocz do wody wstrzymywanej przez tamę i dopłyń do wskazanego miejsca, gdzie podłóż ładunki wybuchowe.