Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crysis 3 - poradnik do gry

Crysis 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dodatki do broni | Wyposażenie | Crysis 3 poradnik Crysis 3

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Poniżej znajduje się spis dodatków do broni oraz jedna z kilku ich lokalizacji - Dodatki do broni | Wyposażenie | Crysis 3 - Crysis 3 - poradnik do gry

Poniżej znajduje się spis dodatków do broni oraz jedna z kilku ich lokalizacji. Miejsce odnalezienia zależeć będzie, od miejsca w którym zostanie zabity przeciwnik wyposażony w broń z wymienionym dodatkiem. Kiedy dojdziesz do miejsca wskazanego w opisie, zabij wszystkich przeciwników. Następnie skorzystaj z wizjera, by oznaczyć wszystkie bronie znajdujące się na ziemi i zacznij je po kolei sprawdzać. Raz podniesiony dodatek, będzie dostępny przez resztę gry, w menu broni. Numery w nawiasach przy nazwie dodatku, określają kolejność odnajdywania dodatków.

Post Human

Hammer II

Iron Sights, Silencer, Rifle Laser Sight (1, 2, 3): otrzymasz automatycznie, na początku misji.

Scar Mod 2

Reflex Sight, Single Shot (4, 5): by podnieść oba dodatki, podnieś broń Reflex Scar, którą odnajdziesz na moście między zabudowaniami bazy. Jest to most, na który zostanie wezwane wsparcie helikoptera, jeżeli zostaniesz zauważony.

Assault Scope (6): w pomieszczeniu, którym znajdują się dwa duże generatory/wiertła. Przejdź na prawą stronę pomieszczenia. Przy pierwszym przejściu po lewej stronie, zobaczysz strażnika z poszukiwanym dodatkiem.

Welcome to the Jungle

Scarab Mod 2

Foregrip, Extended Ammo Box (7, 8): po tym jak zniszczysz wieżę z działkami i masz udać się na spotkanie z Psycho. Przed otrzymaniem zadania pobocznego, spotkasz mały patrol na zalanym przez wodę terenie. Przeszukaj zabitych wrogów, w poszukiwaniu odpowiedniego dodatku.

Feline X3

Double Magazines, Extended Magazine (9, 10): w pomieszczeniu, w którym będziesz musiał przeskoczyć nad zerwanymi torami, by dotrzeć do Psycho (będzie tu również jedno działko do przejęcia).

Hammer II

Match Barrel (11): w pomieszczeniu, w którym należy skorzystać z linki zjazdowej, by przedostać się dalej.

The Root of All Evil

DSG-1

Sniper Scope (12): korzystając z prawego wejścia, prowadzącego do tamy, zostaniesz zablokowany w windzie. Po wydostaniu się z niej przez szyb wentylacyjny i zabiciu dwóch strażników w pomieszczeniu poniżej, zeskocz do niego. Tutaj odnajdziesz pomarańczową skrzynię, którą przeprogramuj, by w środku odnaleźć poszukiwany przedmiot.

Tech Scope (14): W bazie, w której masz skorzystać z windy, by zjechać niżej do systemu X. Przy samej windzie będzie znajdować się również ruchome działko. W prawym narożniku po przeciwnej stronie windy, będzie stać skrzynia do przeprogramowani. Sam dodatek znajduje się na ziemi, obok wspomnianej skrzyni.

SCAR Mod 2

Muzzle Brake (13): przy jednym z przeciwników na tamie.

Safeties Off

Scarab Mod 2

Mini-Typhoon (15): zaraz na początku misji, przejdź do budynku po prawej stronie. Powinno znajdować się tam trzech przeciwników, którzy będą się oddalać w kierunku reszty wrogów. Jeden z wymienionych wrogów, będzie posiadał broń z poszukiwanym dodatkiem.

Marshall

Bayonet (16): również na początku misji, w pierwszej lokacji. Przejdź kawałek do przodu, gdzie będzie znajdować się większa grupa przeciwników. Jest to bardzo rzadka broń i dodatek (na całym obszarze są dwa), dlatego po zabiciu wszystkich wrogów, rozejrzyj się po okolicy bardzo dokładnie.

Red Star Rising/Gods and Monsters

Alpha Jackal

Double Magazines (17): na początku misji Red Star Rising, nie schodź na ziemie, tylko przejdź po dwóch prowizorycznych mostach do kolejnych budynków. Dojdziesz do pomieszczenia, gdzie po prawej stronie będziesz mógł skorzystać z linki zjazdowej (tutaj również znajduje się Datapad). Na skrzyniach odnajdziesz poszukiwaną broń oraz dodatek.

Extended Ammo Drum (19): w bazie, w której masz dostać się do centrum dowodzenia, korzystając z windy, co zakończy misję Red Star Rising. Na terenie całej bazy, znajduje się mnóstwo wrogów, dlatego upewnij się, że zabiłeś wszystkich i przeszukaj teren.

SCAR Mod 2

Grenade Launcher (18): w misji Red Star Rising, po dojściu i użyciu Mindcarriera, dojdziesz do obszaru, gdzie poniżej będą walczyć między sobą żołnierze CELL, przebywający w budynku po lewej stronie oraz Stalkery. Broń z dodatkiem będzie nosić jeden z żołnierzy.

M12 Nova

Flashlight (20): ostatni dodatek otrzymasz automatycznie na początku ostatniej misji Gods and Monsters.