[Solucja] Fear cz.1 | Cryostasis Arktyczny Sen poradnik Cryostasis: Arktyczny Sen
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
FEAR
Przejdź przez pierwszą kratę. Druga jest zamknięta, ale w tym fragmencie korytarza znajduje się pomieszczenie z konsolą, która ją otwiera.
Za drugą kratą znajduje się dwoje drzwi, ale tylko jedne z nich są otwarte. Za nimi znajduje się pomieszczenie z klatkami dla psów. Na całe szczęście już ich tu nie ma, bo nie wyglądały na przyjazne zwierzątka.
Przejdź do kolejnej lokalizacji, gdzie znajdują się cele więzienne. Zwróć uwagę na to, że są one puste, oprócz ostatniej. Znajdują się tam zwłoki więźnia , na których możesz wykorzystać umiejętność Mental Echo.
Przeniesiesz się do przeszłości więźnia. Zobaczysz przechadzającego się strażnika. Podczas katastrofy statku cele zostają otwarte i więźniowie rzucają się niego. Poczekaj chwilę, a będziesz mógł otworzyć drzwi swojej celi.
Wyjdź z celi i przejdź przez drzwi po prawej. Idź ostrożnie, bowiem uciekający strażnik będzie się ostrzeliwał i zostawiał za sobą trupy więźniów. Wejdź po schodach na górę. Znajdziesz się na górnym piętrze pomieszczenia więziennego.
Przejdź obok cel i skorzystaj z drzwi po lewej. Zobaczysz biegnących więźniów. Zignoruj drzwi po lewej (pomieszczenie jest puste) i idź za więźniami. Po chwili zobaczysz strażnika otoczonego przez grupkę więźniów. Podejdź bliżej i posłuchaj co strażnik ma do powiedzenia.
Gdy powrócisz do swojego ciała usłyszysz dziwny dźwięk. Spójrz w górę, a zobaczysz człowieka, miarowo uderzającego w podłogę jakimś przedmiotem. Idź tą samą drogą, którą szedłeś za strażnikiem w ciele więźnia. Podejdź do dziwnego osobnika . Nie reaguje on na twoją obecność, jedynie razi go światło latarki. Użyj na nim swoich zdolności.
Przez chwilę spojrzysz na świat oczami zbliżającego się do ciebie przeciwnika. Czeka cię gwałtowne starcie, ale znajdujesz się już na kolejnej lokacji. Przejdź do końca pomostu i wejdź w drzwi po lewej.
Znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu z celami, na której krańcu siedzi podobny osobnik . Zwróć uwagę na to, że pierwsza cela po prawej jest otwarta. Możesz ją wykorzystać do ukrycia podczas kolejnej walki. Gdy użyjesz swojej mocy na siedzącym człowieku, ponownie spojrzysz na świat oczami napastnika.
Tym razem uzbrojony jest w broń maszynową, dlatego też dobrze jest uskoczyć do wspomnianej celi. Po walce zabierz pepeszę (PPSH-41 ), idź dalej i zejdź schodami na dół. Czeka tam na ciebie trzeci osobnik , ale tym razem bądź spokojny, bowiem walki nie będzie. Użyj na nim swojej mocy.
Zobaczysz krótką animację i przeniesiesz się do hali, w której centrum znajduje się dziwna kula. Rozejrzyj się dokładnie na dole. Po prawej znajduje się pomieszczenie z dwoma martwymi marynarzami , ale nie możesz się tam dostać.
Wejdź po schodach na górę i skieruj się w lewo. Idź przed siebie przeciskając się pomiędzy lodem, a wkrótce znajdziesz kolejne notatki . Przejrzyj je i idź dalej. Po chwili dotrzesz do włazu, dzięki któremu dostaniesz się do pomieszczenia z dwoma trupami .