[Solucja] Choice | Cryostasis Arktyczny Sen poradnik Cryostasis: Arktyczny Sen
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
CHOICE
Wejdź po schodach na górę. Tam włącz światło i ogrzej się przy rurze. Przygotuj się do walki i rusz w stronę drzwi. Po walce zregeneruj energię i przejdź dalej.
![]() | ![]() |
Na końcu korytarza widzisz rurę grzewczą. Gdy tylko się do niej zbliżysz, zostaniesz zaatakowany. Po walce wejdź do drzwi naprzeciwko wypchanego białego niedźwiedzia. Niemal natychmiast włączy się retrospekcja.
![]() | ![]() |
Jest to pokój operatora filmowego. Zabierz taśmę ze stolika i przejdź do następnego pomieszczenia. Włóż taśmę do kamery po prawej, a wrócisz do swojego ciała.
![]() | ![]() |
Wyjdź na korytarz i spróbuj otworzyć drzwi na końcu korytarza. Po walce okaże się, że twój przeciwnik szczęśliwie rozwalił drzwi prowadzące dalej. Przejdź przez zniszczone drzwi i wejdź do kolejnej sali. Jest to sala kinowa.
![]() | ![]() |
Na początek zbierz amunicję i ogrzej się przy rurze. Następnie przeładuj broń i pstryknij przełącznik na ścianie. Spójrz na ekran i przygotuj się do walki. Postacie na filmie będą bowiem do ciebie strzelać i trafiać. Zabawa się skończy, gdy ostatni przeciwnik naprawdę wyjdzie z taśmy filmowej.
![]() | ![]() |
Przejdź przez dziurę powstałą w ścianie. Droga nigdzie się nie rozgałęzia, więc idź przed siebie mijając kolejne pomieszczenia. W końcu dotrzesz do potężnych drzwi.
![]() | ![]() |
Gdy je przejdziesz, okaże się, że za nimi znajdują się następne. Po ich przejściu znajdziesz się w hali reaktora. Po chwili zobaczysz wizję inżyniera rozmawiającego z uzbrojonym żołnierzem. Reaktor zaczął się topić i nic nie mogło powstrzymać tego procesu.
![]() | ![]() |
Po chwili będziesz miał dziwną wizję tajemniczego światła. Ostrożnie przejdź dookoła hali i wyjdź z niej. Zejdź schodami w dół.
![]() | ![]() |
Idź przed siebie, a po chwili zostaniesz zaatakowany. Z pomocą w walce przyjdzie ci dziwna czerwona poświata. Zauważ, że gdy się do niej zbliżysz, twoja energia zostaje naładowana. Gdy przejdziesz cały korytarz, skorzystaj ze schodów prowadzących w górę.
![]() | ![]() |
Na górze także zostaniesz zaatakowany, jednak z pomocą znów przyjdzie ci tajemnicza poświata. Przejdź przez powstały otwór i wyjdź na zewnątrz. Skieruj się w prawo. Po drodze zostaniesz uraczony retrospekcją. Wkrótce dotrzesz do wejścia.
![]() | ![]() |
Pokręć się po pomieszczeniu i ogrzej zmarznięte kości. Po chwili z windy wyjdzie przeciwnik. Po walce skorzystaj z odblokowanych drzwi. Gdy tylko wejdziesz do pomieszczenia, włączy się retrospekcja przedstawiająca piszącego kapitana. Gdy wizja się skończy, zabierz pozostawiony przez niego dokument .
![]() | ![]() |
Teraz musisz przygotować się na ostrą walkę. Zauważ, że wszędzie leży amunicja. Gdy spróbujesz wziąć tą z półki maksymalnie po lewej stronie, z akwarium wyskoczy potwór. Na twoje szczęście w tym momencie, z trzech miejsc w pomieszczeniu wypromieniuje czerwona poświata. Uciekaj przed stworem tak, aby zbliżał się do tych miejsc. Zostanie przez nie na chwilę pochwycony, a ty w tym czasie będziesz mógł spokojnie faszerować go pociskami. Nie pozwól na to, żeby się do ciebie zbliżył.
![]() | ![]() |
Po walce przejdź dalej i idź pomiędzy półkami, aż dotrzesz do biurka, na którym leżą dokumenty . Przeczytaj je i podejdź do wypchanego białego niedźwiedzia . Użyj na nim umiejętności Mental Echo. Przeniesiesz się do ciała niedźwiedzia.
![]() | ![]() |
Droga naprzód jest zablokowana, ale po obu stronach masz podejścia w górę. To po prawej prowadzi na zewnątrz, ale na razie ta droga także jest zablokowana. Skorzystaj z podejścia po lewej, podejdź prawie na sam szczyt, uważając, żeby nie zrzucić znajdującego tam się głazu. Przyczaj się tam i poczekaj, aż jeden z żołnierzy wejdzie do jaskini. Wtedy zrzuć kamień, który zablokuje wyjście.
![]() | ![]() |
Ponownie się przyczaj i poczekaj, aż uwięziony żołnierz zacznie wzywać pomocy. Wtedy przekradnij się za jego plecami do prawego podejścia i wyjrzyj na zewnątrz. Gdy zobaczysz oddalającego się marynarza, sam również opuść to miejsce. Gdy wrócisz do swego ciała, niedźwiedź zniknie, a ty będziesz mógł skorzystać z drabiny która znajduje się nieco dalej.