Jak grać, aby wygrać? | Porady ogólne | Colin McRae DiRT 2 poradnik Colin McRae: DiRT 2
Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019
Jak grać, aby wygrać?
Na łatwiejszych poziomach trudności grę spokojnie można ukończyć pozwalając sobie nie ingerować w żadne z ustawień auta i zostawiając je w standardowej pozycji. Jednakże prawdziwi mistrzowie kierownicy powinni zdawać sobie sprawę, że odpowiednia zmiana ustawień pozwoli nawiązać równorzędną walkę najlepszymi kierowcami nawet na najwyższym poziomie trudności. Poniżej znajdziecie kilka porad na temat tego, które ustawienia modyfikować na różnych rodzajach tras.
Jako że DiRT 2 nie ma ambicji bycia rajdowym symulatorem, autorzy nie wysilali się zbytnio przy aspektach związanych z wiernym, technicznym odtworzeniem różnicy pomiędzy pojazdami i ich ustawieniami. Dzięki temu otrzymaliśmy system prostokątów, które w mniejszym lub większym stopniu mniej więcej obrazują stan pojazdu. Rodzaje tras pod względem nawierzchni dzielimy w grze DiRT 2 następująco:
Trasy piaszczyste lub szutrowe o długich prostych, względnie przeważającej liczbie łagodniejszych zakrętów. Zaliczają się do nich wszystkie odcinki w Utah, część w Maroku, Chorwacji oraz Malezji i Chinach. Przekładnię skrzyni biegów ustawiamy raczej w pozycji (LONG ) lub w przypadku Chorwacji i Malezji blisko skrajnej, prawej pozycji. Siłę docisku najlepiej pozostawić w pozycji standardowej lub nieznacznie zmniejszyć. Należy ustawić raczej miękkie zawieszenie pojazdu (SOFT ), oraz zdecydowanie zwiększyć prześwit. Mechanizm różnicowy ustawiamy na w pobliżu pozycji (LOOSE ), a balans hamulców bądź pozostawić bez zmian, bądź nieznacznie przesunąć w kierunku tyłu (REAR).
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie