Find the emergency radio code (2) | Statek | Cold Fear poradnik Cold Fear
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Po znalezieniu się w ukazanym na pierwszym screenie miejscu Hansen doda od siebie, iż dobrze byłoby czytać znajdujące się przy poszczególnych drzwiach oznaczenia. Aby to zrobić najlepiej przejdź do widoku TPP (prawy przycisk myszki) a następnie najedź celownikiem na napis. Dowiesz się, iż drzwi, przy których stoisz prowadzą na główny pokład (Main Deck). Niestety, są zamknięte. Będziesz je musiał jakoś otworzyć.
Sprawa jest prosta: aby móc otwórzyć drzwi będziesz musiał strzelić w ukazaną na pierwszym screenie puszkę pod napięciem. Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu automatycznie załączy się scenka przerywnikowa. Hansen wpadnie na dwóch Rosjan, którzy bez żadnego ostrzeżenia zaczną do niego strzelać. Przygotuj się, gdyż czeka Cię pierwszy poważny pojedynek.
Proponowana przeze mnie taktyka zakłada wychylenie się zza rogu a następnie oddanie POJEDYNCZEGO strzału w stronę beczki, za którą chowa się jeden z wrogów. Odpowiedniego oponenta ukazałem na pierwszym screenie. Beczka powinna się zapalić. Uwaga! Musisz się teraz ponownie schować albowiem eksplozja nastąpi dopiero po upływie kilku (2-3) sekund. Wybuchająca beczka powinna pozbawić życia obu wrogów. Po zakończonej walce zbadaj ciała poległych oponentów. Przy jednym z nich odnajdziesz amunicję do pistoletu. Zanim ruszysz dalej skorzystaj z ukazanego na drugim screenie niebieskiego zaworu.
Zauważ, iż uruchomią się zraszacze wody. Ugaszą one płomienie, które tarasowały jedno z okolicznych przejść. ZANIM się jednak tam udasz możesz zbadać znajdujące się w najbliższej okolicy pomieszczenia. Ukazane na pierwszym screenie drzwi prowadzą do niewielkiego składziku, w którym ukrył się pojedynczy oponent. Ma on oczywiście przy sobie amunicję (do pistoletu).
O wiele ważniejsze jest to, aby zbadać przeciwległe pomieszczenie. Znajdziesz się w niewielkim magazynie. Podejdź do ukazanego na drugim screenie zakrwawionego stołu. Odnajdziesz tu apteczkę, którą warto byłoby podnieść. Wracaj na korytarz. Chwilowo nie zdziałasz tu już nic więcej. Możesz jedynie zwrócić uwagę na prawe drzwi, zza których usłyszysz krzyk kobiety. Nie możesz jednak tam wejść (wrócimy tu w przyszłości).