Administer the antidote to Anna (3) | Platforma | Cold Fear poradnik Cold Fear
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu spróbuj możliwie jak najszybciej namierzyć widoczną w oddali puszkę pod napięciem, dzięki czemu pozbędziesz się stojących w wodzie bestii. Możesz śmiało zejść na dół, gdyż kolejnych wyładowań w scenariuszu nie przewidziano. :-) Jeśli chcesz możesz zbadać pływające w wodzie ciała, przy jednym z nich znajdziesz amunicję do MP5. Skieruj się do przeciwległej platformy. Na początek udaj się w prawo. Przy ukazanym na drugim screenie stanowisku komputerowym odnajdziesz apteczkę.
![]() | ![]() |
Wracaj do skrzyżowania i wybierz niezbadaną jeszcze odnogę. Wejdź do ukazanej na pierwszym screenie niewielkiej windy i wciśnij przycisk. Maszyna zawiezie Cię na górę. Zauważ, iż znajdziesz się w pomieszczeniu, które badałeś już wcześniej. Skorzystaj ze znajdujących się obok drzwi (drugi screen). SAVE NUMER 18.
![]() | ![]() |
Ponownie znajdziesz się w ogromnym pomieszczeniu z bestiami zanurzonymi w cieczy. Na początek skorzystaj z ukazanej na pierwszym screenie konsoli. Spowoduje to uruchomienie całej platformy (windy). Po kilku chwilach urządzenia się jednak zatrzyma, systemy bezpieczeństwa wykryją bowiem obecność pasożytów. Przygotuj pistolet i zlikwiduj wszystkie stwory, które po kilku chwilach zaatakują Twojego bohatera. Winda ponownie ruszy. Zaczekaj aż dojedzie na samą górę.
![]() | ![]() |
Korzystając z okazji możesz zbadać kilka okolicznych pomieszczeń. Do tych z "dwójką" nie będziesz mógł niestety wejść, skieruj się więc do pomieszczenia, które ukazałem na pierwszym screenie. Jeśli chcesz możesz podejść do widocznej w oddali szyby a następnie wcisnąć przycisk. Zabije to znajdujące się w odizolowanym pomieszczeniu pasożyty. Zwróć też uwagę na kolejny dokument leżący na jednym z biurek - A report about the exocel life cycle. Wracaj do windy.
![]() | ![]() |
Teraz zbadaj drzwi, nad którymi widnieje charakterystyczna piątka. Zwróć uwagę na widocznego na drugim screenie zabitego mężczyznę, ma on bowiem przy sobie amunicję do pistoletu. Z jednego z okolicznych biurek zabierz kolejny dokument - A scientific log. Możesz już wracać do windy. Przygotuj sobie Kałasznikowa, gdyż za chwilę będziesz musiał z niego skorzystać.
![]() | ![]() |