Administer the antidote to Anna (3) | Platforma | Cold Fear poradnik Cold Fear
Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2019
Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu spróbuj możliwie jak najszybciej namierzyć widoczną w oddali puszkę pod napięciem, dzięki czemu pozbędziesz się stojących w wodzie bestii. Możesz śmiało zejść na dół, gdyż kolejnych wyładowań w scenariuszu nie przewidziano. :-) Jeśli chcesz możesz zbadać pływające w wodzie ciała, przy jednym z nich znajdziesz amunicję do MP5. Skieruj się do przeciwległej platformy. Na początek udaj się w prawo. Przy ukazanym na drugim screenie stanowisku komputerowym odnajdziesz apteczkę.
Wracaj do skrzyżowania i wybierz niezbadaną jeszcze odnogę. Wejdź do ukazanej na pierwszym screenie niewielkiej windy i wciśnij przycisk. Maszyna zawiezie Cię na górę. Zauważ, iż znajdziesz się w pomieszczeniu, które badałeś już wcześniej. Skorzystaj ze znajdujących się obok drzwi (drugi screen). SAVE NUMER 18.
Ponownie znajdziesz się w ogromnym pomieszczeniu z bestiami zanurzonymi w cieczy. Na początek skorzystaj z ukazanej na pierwszym screenie konsoli. Spowoduje to uruchomienie całej platformy (windy). Po kilku chwilach urządzenia się jednak zatrzyma, systemy bezpieczeństwa wykryją bowiem obecność pasożytów. Przygotuj pistolet i zlikwiduj wszystkie stwory, które po kilku chwilach zaatakują Twojego bohatera. Winda ponownie ruszy. Zaczekaj aż dojedzie na samą górę.
Korzystając z okazji możesz zbadać kilka okolicznych pomieszczeń. Do tych z "dwójką" nie będziesz mógł niestety wejść, skieruj się więc do pomieszczenia, które ukazałem na pierwszym screenie. Jeśli chcesz możesz podejść do widocznej w oddali szyby a następnie wcisnąć przycisk. Zabije to znajdujące się w odizolowanym pomieszczeniu pasożyty. Zwróć też uwagę na kolejny dokument leżący na jednym z biurek - A report about the exocel life cycle. Wracaj do windy.
Teraz zbadaj drzwi, nad którymi widnieje charakterystyczna piątka. Zwróć uwagę na widocznego na drugim screenie zabitego mężczyznę, ma on bowiem przy sobie amunicję do pistoletu. Z jednego z okolicznych biurek zabierz kolejny dokument - A scientific log. Możesz już wracać do windy. Przygotuj sobie Kałasznikowa, gdyż za chwilę będziesz musiał z niego skorzystać.