Misja 10: Zinc Coffin poradnik Codename: Outbreak
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wyposażenie oddziału:
- Można zabrać najlepsze pancerze. Wersja standardowa (Urban) wystarczy.
- Nowa armata (M-42) tez jest nie do pogardzenia.
- Apteczka jest bardzo przydatna.
- Kilka rakiet to podstawa.
Charakterystyka misji:
Tym razem zadanie nie jest wcale takie trudne, jak w poprzednich misjach. Zaczynasz na plaży, przed pierwszym budynkiem, zwanym dalej pierwszą bazą. Po krótkim przeszukaniu, co też tam przeciwnicy schowali, uderzysz przez most na drugi budynek, zwany analogicznie bazą numer dwa. Kiedy i tutaj znajdziesz jakieś ciekawe informacje, czeka Cię niemała niespodzianka. Bieg na plaże i... kontynuacja misji na lotniskowcu. Trochę biegania po pokładzie i w końcu spuszczenie batów porucznikowi. Super, nie? :-)
Dokładny opis:
Zaczynasz trochę w dziwnej pozycji, bo plecami do kierunku, w którym musisz iść. Jak zwykle podążając za wskaźnikiem celu, wejdź na wzgórze porośnięte drzewami. Przed sobą powinieneś mieć budynek, czyli pierwszą bazę. Na razie daruj ją sobie, a zajmij się wieżyczką po lewej stronie, na wzniesieniu. Wyeliminuj strzelca. Teraz możesz spokojnie ostrzelać budynek bazy i wyeliminować z daleka większość obstawy. | |
Po oczyszczeniu okolicy podejdź ostrożnie do budynku. Wejdź do środka i uważając na kokony oczyść kolejne pomieszczenia. W znanym z poprzednich misji pomieszczeniu konferencyjnym (taki pokój z dużym stołem) przejrzyj dokładnie szafy. Znajdziesz w nich potrzebne komputery z informacjami. Dostaniesz nowy rozkaz - ruszać do bazy numer dwa. Wyjdź czym prędzej na zewnątrz i ruszaj drogą przed siebie. | |
Uważaj jeszcze na kolejną wieżyczkę po prawej stronie! Czeka Cię mała przeprawa przez most z rozwalonym czołgiem. Z jego stroni nic Ci nie grozi, ale po drugiej stronie możesz spodziewać się patrolującego okolicy żołnierza. Przejdź czym prędzej w zarośla i stąd wyeliminuj strzelców na wieżyczkach: po lewej i prawej stornie drogi (mogą nie być łatwo widoczne, rozejrzyj się). Podobnie jak za pierwszym razem, z daleka wykończ obstawę drugiej bazy. | |
Podejdź bliżej uważając na pozostałych przy życiu strzelców. Namiot możesz sobie darować i w tym wypadku - nic ciekawego w nim nie ma. Wejdź powoli do budynku, gdyż wszędobylskie kokony są i tu. Ponownie wejdź na piętro i w sali konferencyjnej sprawdź szafy. Nie zapomnij jeszcze o leżącym na stole komputerze. Dostaniesz nowe rozkazy - udać się na plażę. Nie zastanawiając się dłużej, wyjdź na zewnątrz. | |
Udaj się drogą we wskazane miejsce. Dotrzesz na skalną plażę, a w oddali będzie widoczny wielki statek - lotniskowiec. Ty musisz dotrzeć w okolicę tego mniejszego, czekającego przy brzegu. Po drodze jednak trzeba pokonać pilnujących go żołnierzy. Kiedy przeciwnicy przejdą do historii, zobaczysz krótką animacje pokazującą, jak dostajesz się na duży statek. Kontynuujesz grę już na lotniskowcu. | |
Musisz się od tej pory bardzo spieszyć. Ruszaj na drugą stronę statku. Po drodze czeka Cię spotkanie z mniej więcej piątką wrogich żołnierzy. Cześć spotkasz zaraz na początku, część przy pasie startowym. Reszta będzie czekać przy schodach prowadzących na górę. Wyjdź po nich i trzymając się CAŁY CZAS prawej strony (tej, która teraz jest z prawej) przejdź na kolejne piętra. | |
Po drodze dostaniesz informację o zbliżającym się transportowcu. Jeśli go nie zniszczysz, porucznik ucieknie. Podchodząc do najwyższego pokłady, zauważ ulokowane na nim lądowisko. Powinieneś dostrzec przynajmniej kawałek owego transportowca - wyślij tam rakietę. Jeśli trafisz, nie pozostanie Ci już nic innego do zrobienia, jak wyjście na górę i zastrzelenie porucznika. To zakończy misję. |