Misja 04: Cobra Stroke (kont.) poradnik Codename: Outbreak
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wyposażenie oddziału:
- Pozostaje niezmienne z poprzedniej misji.
Charakterystyka misji:
Kolejna misja rozgrywana we wnętrzu kompleksu badawczego. Również i tym razem nie obejdzie się bez zwiedzania kolejnych poziomów i przechodzenia przez kanały wentylacyjne. Trzeba odnaleźć kartę dostępu do laboratoriów na najwyższym poziomie i uratować ukrywającego się tam naukowca. Potem szybki powrót piętro niżej do wyjścia i następna misja.
Dokładny opis:
Zaczynasz w korytarzu biegnacym do pomieszczenia z kilkoma wrogimi żołnierzami. Na początku nie powinno ich być więcej niż trzech, reszta zejdzie po drabinach w środku pomieszczenia (ale nie tych w szybie wentylacyjnym). Postaraj się ich wtedy wyeliminować - to najprostszy sposób. Zabierz naboje z szafy oraz przyjrzyj się pudłom od szybem wentylacyjnym. Zaraz będzie trzeba tu wrócić. | |
Wejdź po drabinie (tej, po której schodzili przeciwnicy) na górę. Załatw ewentualnych pozostałych przy życiu żołnierzy, po czym oczyść teren z kokonów. Okaże się to przydatne, gdyż jeśli będziesz w wodzie, możesz mieć kłopoty z tymi pasożytami. A do wody warto wejść, aby zdobyć komputer leżący przy ciele martwego naukowca. Nie ma tu już nic ciekawego, więc wróć na dół i po pudłach wskocz do korytarza wentylacyjnego. | |
Stary system strzelania zza kraty sprawdzi się i w tej sytuacji. Musisz tylko zachować odpowiednie środki ostrożności i nie dopuścić, aby wrogi żołnierz wszedł do szybu po pudłach. Dlatego najlepiej zaatakuj dopiero w sytuacji, kiedy w szybie będzie Twój partner. On zajmie się tymi, co będą chcieli tu wejść, a Ty tymi na dole. Kiedy już oczyścisz teren, zejdź na dół po skrzyniach. Czas rozejrzeć się po okolicy i zebrać wszystkie komputery. | |
Całe piętro to cztery pomieszczenia połączone korytarzami. Standard. Nie ma tutaj niczego poza kilkoma kokonami oraz masą obstawy, która już powinna przejść do historii. Warto zabrać WSZYSTKIE znajdujące się w okolicy komputery, gdyż tego wymaga misja, a bieganie potem z naukowcem po okolicy w poszukiwaniu nośników danych nie jest przyjemnym zajęciem. W każdym pomieszczeniu znajdują się co najmniej po dwa takie nośniki. Postaraj się żadnego nie przegapić. | |
Kiedy będziesz pewny, że wszystko zebrałeś, przejdź do centralnego korytarza, czyli tego z windą i szybami wentylacyjnymi. Tym razem przejdź po skrzyniach do drugiego korytarza, prowadzącego na wyższe piętro. Tym razem będzie trochę bezpieczniej - jako że to teren badawczy, dużo strażników tutaj nie spotkasz. Dlatego wyjdź spokojnie z szybu i rozejrzyj się po okolicy. | |
Okolica to cztery duże laboratoria. Praktycznie w każdym znajduje się KARTA dostępu do laboratoriów wyższego poziomu, która będzie potrzebna do uratowania naukowca. Do tego w każdym jest co najmniej jeden nośnik danych (przeważnie płyta CD leżąca na ziemi), więc jeśli do tej pory nie zebrałeś kompletu informacji, masz ostatnią okazję. Kiedy będziesz w posiadaniu wspomnianej karty, wyjdź ponownie po skrzyniach do szybu wentylacyjnego prowadzącego na górę. | |
Po wyjściu z szybu uważaj na wszędobylskie pasożyty! Znajdujesz się na najwyższym piętrze. Odpowiednia karta dostępu pozwoli Ci wejść do wszystkich czterech pomieszczeń symulujących cztery różne środowiska dla celów badawczych. W każdym będzie kilka kokonów oraz przeważnie jeden przerośnięty pająk, więc miej się na baczności. Naukowiec powinien się znajdować nad wejściem do jednego z takich pomieszczeń. Porozmawiaj z nim. | |
Jeśli zebrałeś wymaganą ilość komputerów, musisz tylko ewakuować naukowca. Jeśli natomiast nie masz ich na tyle, trzeba będzie biegać po wszystkich piętrach razem z naukowcem, co do przyjemnych zajęć nie należy. Przejdź piętro niżej, do części laboratoryjnej. Nie powinno być problemu z odnalezieniem oświetlonego na żółto wyjścia z całego kompleksu. Sprowadź tutaj wszystkich i poczekaj, aż misja dobiegnie końca. |