Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Outbreak - poradnik do gry

Codename: Outbreak - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 04: Cobra Stroke (kont.) poradnik Codename: Outbreak

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wyposażenie oddziału:

  • Pozostaje niezmienne z poprzedniej misji.

Charakterystyka misji:

Kolejna misja rozgrywana we wnętrzu kompleksu badawczego. Również i tym razem nie obejdzie się bez zwiedzania kolejnych poziomów i przechodzenia przez kanały wentylacyjne. Trzeba odnaleźć kartę dostępu do laboratoriów na najwyższym poziomie i uratować ukrywającego się tam naukowca. Potem szybki powrót piętro niżej do wyjścia i następna misja.

Dokładny opis:

Zaczynasz w korytarzu biegnacym do pomieszczenia z kilkoma wrogimi żołnierzami - Misja 04: Cobra Stroke (kont.) - Codename: Outbreak - poradnik do gry

Zaczynasz w korytarzu biegnacym do pomieszczenia z kilkoma wrogimi żołnierzami. Na początku nie powinno ich być więcej niż trzech, reszta zejdzie po drabinach w środku pomieszczenia (ale nie tych w szybie wentylacyjnym). Postaraj się ich wtedy wyeliminować - to najprostszy sposób. Zabierz naboje z szafy oraz przyjrzyj się pudłom od szybem wentylacyjnym. Zaraz będzie trzeba tu wrócić.

Wejdź po drabinie (tej, po której schodzili przeciwnicy) na górę - Misja 04: Cobra Stroke (kont.) - Codename: Outbreak - poradnik do gry

Wejdź po drabinie (tej, po której schodzili przeciwnicy) na górę. Załatw ewentualnych pozostałych przy życiu żołnierzy, po czym oczyść teren z kokonów. Okaże się to przydatne, gdyż jeśli będziesz w wodzie, możesz mieć kłopoty z tymi pasożytami. A do wody warto wejść, aby zdobyć komputer leżący przy ciele martwego naukowca. Nie ma tu już nic ciekawego, więc wróć na dół i po pudłach wskocz do korytarza wentylacyjnego.

Stary system strzelania zza kraty sprawdzi się i w tej sytuacji - Misja 04: Cobra Stroke (kont.) - Codename: Outbreak - poradnik do gry

Stary system strzelania zza kraty sprawdzi się i w tej sytuacji. Musisz tylko zachować odpowiednie środki ostrożności i nie dopuścić, aby wrogi żołnierz wszedł do szybu po pudłach. Dlatego najlepiej zaatakuj dopiero w sytuacji, kiedy w szybie będzie Twój partner. On zajmie się tymi, co będą chcieli tu wejść, a Ty tymi na dole. Kiedy już oczyścisz teren, zejdź na dół po skrzyniach. Czas rozejrzeć się po okolicy i zebrać wszystkie komputery.

Całe piętro to cztery pomieszczenia połączone korytarzami - Misja 04: Cobra Stroke (kont.) - Codename: Outbreak - poradnik do gry

Całe piętro to cztery pomieszczenia połączone korytarzami. Standard. Nie ma tutaj niczego poza kilkoma kokonami oraz masą obstawy, która już powinna przejść do historii. Warto zabrać WSZYSTKIE znajdujące się w okolicy komputery, gdyż tego wymaga misja, a bieganie potem z naukowcem po okolicy w poszukiwaniu nośników danych nie jest przyjemnym zajęciem. W każdym pomieszczeniu znajdują się co najmniej po dwa takie nośniki. Postaraj się żadnego nie przegapić.

Kiedy będziesz pewny, że wszystko zebrałeś, przejdź do centralnego korytarza, czyli tego z windą i szybami wentylacyjnymi - Misja 04: Cobra Stroke (kont.) - Codename: Outbreak - poradnik do gry

Kiedy będziesz pewny, że wszystko zebrałeś, przejdź do centralnego korytarza, czyli tego z windą i szybami wentylacyjnymi. Tym razem przejdź po skrzyniach do drugiego korytarza, prowadzącego na wyższe piętro. Tym razem będzie trochę bezpieczniej - jako że to teren badawczy, dużo strażników tutaj nie spotkasz. Dlatego wyjdź spokojnie z szybu i rozejrzyj się po okolicy.

Okolica to cztery duże laboratoria - Misja 04: Cobra Stroke (kont.) - Codename: Outbreak - poradnik do gry

Okolica to cztery duże laboratoria. Praktycznie w każdym znajduje się KARTA dostępu do laboratoriów wyższego poziomu, która będzie potrzebna do uratowania naukowca. Do tego w każdym jest co najmniej jeden nośnik danych (przeważnie płyta CD leżąca na ziemi), więc jeśli do tej pory nie zebrałeś kompletu informacji, masz ostatnią okazję. Kiedy będziesz w posiadaniu wspomnianej karty, wyjdź ponownie po skrzyniach do szybu wentylacyjnego prowadzącego na górę.

Po wyjściu z szybu uważaj na wszędobylskie pasożyty - Misja 04: Cobra Stroke (kont.) - Codename: Outbreak - poradnik do gry

Po wyjściu z szybu uważaj na wszędobylskie pasożyty! Znajdujesz się na najwyższym piętrze. Odpowiednia karta dostępu pozwoli Ci wejść do wszystkich czterech pomieszczeń symulujących cztery różne środowiska dla celów badawczych. W każdym będzie kilka kokonów oraz przeważnie jeden przerośnięty pająk, więc miej się na baczności. Naukowiec powinien się znajdować nad wejściem do jednego z takich pomieszczeń. Porozmawiaj z nim.

Jeśli zebrałeś wymaganą ilość komputerów, musisz tylko ewakuować naukowca - Misja 04: Cobra Stroke (kont.) - Codename: Outbreak - poradnik do gry

Jeśli zebrałeś wymaganą ilość komputerów, musisz tylko ewakuować naukowca. Jeśli natomiast nie masz ich na tyle, trzeba będzie biegać po wszystkich piętrach razem z naukowcem, co do przyjemnych zajęć nie należy. Przejdź piętro niżej, do części laboratoryjnej. Nie powinno być problemu z odnalezieniem oświetlonego na żółto wyjścia z całego kompleksu. Sprowadź tutaj wszystkich i poczekaj, aż misja dobiegnie końca.