Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Cities XXL - poradnik do gry

Cities XXL - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa | Pierwsze kroki | Cities XXL poradnik Cities XXL

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Mapa

Mapa jest bardzo ważnym czynnikiem determinującym trudność rozgrywki oraz rozwój miasta - Mapa | Pierwsze kroki | Cities XXL - Cities XXL - poradnik do gry

Mapa jest bardzo ważnym czynnikiem determinującym trudność rozgrywki oraz rozwój miasta.

Wyboru dokonujesz na kuli ziemskiej - kliknij jedną z białych kropek by zobaczyć opis terenu jaki się pod nią kryje. Do wyboru są bardzo zróżnicowane tereny - od piaszczystych plaż, wysepek, półwyspów i wybrzeży poprzez równiny, usiane pagórkami płaskowyże, delty rzek i jeziora po strzeliste góry, pustynie i klify.

Każdy rodzaj terenu determinuje surowce występujące na jego terenie. Możesz je zobaczyć w postaci gwiazdek przy wyborze mapy. Zero gwiazdek to brak surowca. Trzy gwiazdki to obfitość terenów na których występuje. I tak w górach nie znajdziesz żyznych terenów, więc zapomnij o rolnictwie. Jednak ośnieżone szczyty świetnie nadają się na kurorty narciarskie, więc turystyka rozkwitnie. Nie ma wody na pustyni, jednak pod twoimi stopami zapewne są złoża innej cieczy - ropy. Przykłady można by mnożyć, lecz nie ma mapy na której dało by się założyć całkowicie samowystarczalne miasto pod każdym względem.

Kiedy już podejmiesz decyzję wpisz nazwę miasta i kliknij OK.

Na samym początku, po załadowaniu się mapy sprawdź na jakim terenie przyszło ci budować miasto - Mapa | Pierwsze kroki | Cities XXL - Cities XXL - poradnik do gry

Na samym początku, po załadowaniu się mapy sprawdź na jakim terenie przyszło ci budować miasto. Rozwiń panel surowców z prawej strony i zobacz czy posiadasz tereny roponośne, żyzną glebę, warstwy wodonośne, oraz możliwości turystyczne. Dopiero wtedy podejmij decyzję gdzie rozpocząć budowę miasta.