Handel | Pierwsze kroki | Cities XXL poradnik Cities XXL
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Towary i usługi
Każda mapa ma pewne predyspozycje aby spełniać określoną rolę. Niekoniecznie musi to być gigantyczna metropolia ze strzelistymi wieżowcami na całej powierzchni. Może to być na przykład zespół połączonych miejscowości, okolonych rozległymi polami i zagrodami, jeśli tylko będzie przynosić godziwy dochód do miejskiej kasy.
Pierwszą styczność z handlem powinieneś mieć już po kilkudziesięciu minutach, kiedy fabryki lub farmy zaczną wytwarzać nadmiar towarów. Możesz je sprzedać co pozwoli ci odrobić straty w budżecie poczynione przez rozbudowę miasta.
Wraz z rozwojem miejscowości zaczniesz zauważać braki, objawiające się ujemnymi ilościami żetonów danego surowca. Najszybciej pojawią się braki w paliwie i prądzie elektrycznym. Nie przejmuj się nimi dopóki ich dostępność nie spadnie do poziomu żółtego znacznika. Uzupełnienie ich w mieście jest normalnym zjawiskiem, buduj więc odpowiednie budynki jak elektrownie i szyby naftowe.
A co jeśli nie ma odpowiednich terenów (w tym wypadku pól roponośnych)? Kiedy towar stanie się trudno dostępny jedynym wyjściem jest zakup albo w Omnicorpie albo u jednego z innych wybudowanych wcześniej miast.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie