Akt 3 (cz.3) Chłopaki nie płaczą poradnik Chłopaki nie płaczą
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Nabierz jeszcze trochę wody do butelki po mleku i idź na podwórze domu Babiny. Użyj magnesu na stercie siana w stodole - w ten sposób igła jest Twoja. Zanieś ja DJ i wróć za chwilę po płytę z hejnałem. Przy okazji zagadnie Cię knypek z informacją o czekającym przy bibliotece Harasymie.
Idź na spotkanie, a potem zanieś płytę do rozgłośni. W zamian za pomoc dostaniesz kartę biblioteczną i możliwość korzystania z telefonu.
Idź teraz do zajazdu i porozmawiaj z Aldoną - dziewczyna do skoku będzie potrzebować liny i planów klasztoru. Skocz szybko do biblioteki, pożycz plan, a potem czym prędzej wracaj do rozgłośni.
Zabierz z półki książkę telefoniczną, przejrzyj ją, a potem zamów telefonicznie linę. Wyjdź na zewnątrz, żeby odebrać przesyłkę i biegnij z pełnym wyposażeniem do Aldony.
Po wejściu do klasztoru załatw Jorge'a giwerą i naciśnij czaszkę nad kominkiem. Otworzy się tajne przejście. Butelką z wodą (lub gaśnicą) ugaś palenisko i przejdź do sekretnej komnaty.
Odchyl lekko ikonę wiszącą na ścianie i zabierz kluczyk. Otwórz zbrojoną skrzynię i zabierz relikwię. A teraz biegnij na umówione spotkanie...