Chernobylite: Towarzysze - lista Chernobylite poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Chernobylite zawiera listę wszystkich towarzyszy.
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2021
Na tej stronie poradnika do Chernobylite znajdziesz listę wszystkich towarzyszy dostępnych w grze. Dowiesz się stąd również czego mogą Cię oni nauczyć.
Olivier
Olivier jest towarzyszem startowym. Będzie on Wam towarzyszył od samego początku przygody i nie będziecie musieli wykonywać żadnych dodatkowych zadań. Jest on również postacią istotną z perspektywy głównego wątku fabularnego. Dlatego też od samego początku musicie dbać o relacje z nim.
Olivier nauczyć Was może trzech zdolności:
- precyzja - dodaje 25% do obrażeń zadawanych rewolwerem;
- skradanie - pozwala ciszej skakać i poruszać się;
- ogłuszenie - umożliwia cichą eliminację bez zabijania oponenta.
UWAGA SPOILER:
Olivier jest agentem Sieminiowa i w czasie końcowej misji może Was zdradzić. Aby temu zapobiec musicie utrzymywać z nim relację na poziomie "dobra". Nie możecie również pozbyć się go z drużyny, ponieważ bez niego zadanie również nie zakończy się pomyślnie
Michaił
Michaiła poznasz podczas zadania Hakowanie serwerów NAR. Zleci Wam on te zadanie przez radio i nie spotkacie się osobiście. Zwerbujesz go dopiero po wykonaniu zadania Michaił w opałach.
Michaił nauczyć Was może trzech zdolności:
- Pojemność - dodaje 12 miejsc w ekwipunku
- Zbieranie - dodaje 15% do liczby zebranych zasobów
- Instynkt przetrwania - dodaje 10% do liczby jedzenia podczas zbierania roślin i grzybów
Olga
Olga jest doskonałym snajperem. Możecie ją zwerbować Głos w lesie. Nastąpi to jednak jeśli nie zabijecie mężczyzny z zadania Zdrajca lub nie przyznaliście się do popełnienia tego czynu.
Olga może Was nauczyć następujących zdolności:
- Organizacja - dodaje 6 miejsc w ekwipunku.
- Dyscyplina - dodaje 3 segmenty na pasku zdrowia.
- Kontrola - dodaje 25% obrażeń z karabinu szturmowego.
Tarakan
Tarakana będziecie w stanie zwerbować podczas wykonywania zadania Ślad z okruszków. W tym celu musicie uratować go przed żołnierzami NAR.
Tarakan może Was nauczyć następujących zdolności:
- Oszczędzanie zasobów - obniża o 10% koszty craftingu i budowy.
- Kamuflaż - wydłuża czas przed wykryciem przez przeciwników.
- Aktualizacja oprogramowania - umożliwia skanerowi na podświetlenie wrogów.
Sashko
Sashko poznacie w czasie wykonywania zadania Pamiątka z przeszłości. Zwerbowanie go będzie jednak możliwe dopiero na koniec zadania Egzamin końcowy.
Sashko nauczyć Was może trzech zdolności:
- Parkour - pozwala biegać szybciej i zmniejsza obrażenia od upadku.
- Refleks - dodaje 3 segmenty na pasku zdrowia.
- Cierpliwość - dodaje 25% obrażeń od strzelby.