Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Chernobylite - poradnik do gry

Chernobylite - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Chernobylite: Towarzysze - lista Chernobylite poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Chernobylite zawiera listę wszystkich towarzyszy.

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2021

Na tej stronie poradnika do Chernobylite znajdziesz listę wszystkich towarzyszy dostępnych w grze. Dowiesz się stąd również czego mogą Cię oni nauczyć.

Olivier jest towarzyszem startowym - Chernobylite: Towarzysze - lista - Chernobylite - poradnik do gry

Olivier

Olivier jest towarzyszem startowym. Będzie on Wam towarzyszył od samego początku przygody i nie będziecie musieli wykonywać żadnych dodatkowych zadań. Jest on również postacią istotną z perspektywy głównego wątku fabularnego. Dlatego też od samego początku musicie dbać o relacje z nim.

Olivier nauczyć Was może trzech zdolności:

  1. precyzja - dodaje 25% do obrażeń zadawanych rewolwerem;
  2. skradanie - pozwala ciszej skakać i poruszać się;
  3. ogłuszenie - umożliwia cichą eliminację bez zabijania oponenta.

UWAGA SPOILER:

Olivier jest agentem Sieminiowa i w czasie końcowej misji może Was zdradzić. Aby temu zapobiec musicie utrzymywać z nim relację na poziomie "dobra". Nie możecie również pozbyć się go z drużyny, ponieważ bez niego zadanie również nie zakończy się pomyślnie

Michaił

Michaiła poznasz podczas zadania Hakowanie serwerów NAR. Zleci Wam on te zadanie przez radio i nie spotkacie się osobiście. Zwerbujesz go dopiero po wykonaniu zadania Michaił w opałach.

Michaił nauczyć Was może trzech zdolności:

  1. Pojemność - dodaje 12 miejsc w ekwipunku
  2. Zbieranie - dodaje 15% do liczby zebranych zasobów
  3. Instynkt przetrwania - dodaje 10% do liczby jedzenia podczas zbierania roślin i grzybów

Olga

Olga jest doskonałym snajperem. Możecie ją zwerbować Głos w lesie. Nastąpi to jednak jeśli nie zabijecie mężczyzny z zadania Zdrajca lub nie przyznaliście się do popełnienia tego czynu.

Olga może Was nauczyć następujących zdolności:

  1. Organizacja - dodaje 6 miejsc w ekwipunku.
  2. Dyscyplina - dodaje 3 segmenty na pasku zdrowia.
  3. Kontrola - dodaje 25% obrażeń z karabinu szturmowego.

Tarakan

Tarakana będziecie w stanie zwerbować podczas wykonywania zadania Ślad z okruszków. W tym celu musicie uratować go przed żołnierzami NAR.

Tarakan może Was nauczyć następujących zdolności:

  1. Oszczędzanie zasobów - obniża o 10% koszty craftingu i budowy.
  2. Kamuflaż - wydłuża czas przed wykryciem przez przeciwników.
  3. Aktualizacja oprogramowania - umożliwia skanerowi na podświetlenie wrogów.

Sashko

Sashko poznacie w czasie wykonywania zadania Pamiątka z przeszłości. Zwerbowanie go będzie jednak możliwe dopiero na koniec zadania Egzamin końcowy.

Sashko nauczyć Was może trzech zdolności:

  1. Parkour - pozwala biegać szybciej i zmniejsza obrażenia od upadku.
  2. Refleks - dodaje 3 segmenty na pasku zdrowia.
  3. Cierpliwość - dodaje 25% obrażeń od strzelby.